اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌ جمعه خرم‌آباد:

22 بهمن عید حقیقی ملت ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه خرم‌آباد گفت: اگر ملت ایران عیدی داشته باشند آن عید روز 22 بهمن است.

22 بهمن عید حقیقی ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد حجت‌ الاسلام سید احمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران خرم‌آبادی ضمن تبریک سال روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: 22 بهمن سال روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و سال روز سقوط رژیم شاهنشاهی است.

وی بیان کرد: روز 22 بهمن روز نعمت جمهوری اسلامی و ولایت فقیه به ملت ایران است.

حجت‌ الاسلام میرعمادی با اشاره به اینکه در این روز خدای متعال دو نعمت جمهوری اسلامی و ولایت فقیه را به ملت ایران ارزانی داد،‌گفت: ‌22 بهمن روزی است که ملت ایران با وحدت کلمه پیروز شدند و استقلال و آزادی را به دست آوردند.

امام جمعه خرم‌آباد یادآور شد: پیروزی انقلاب اسلامی باعث شد که برای همیشه دست بیگانگان از این ملت قطع شود و مردم خودشان سرنوشت مملکت را به دست بگیرند.

حجت ‌الاسلام میرعمادی تصریح کرد: امروز 34 سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و ملت ایران نعمت بزرگ جمهوری اسلامی و ولایت فقیه را با جان و دل پذیرفته‌اند.

نماینده ولی‌ فقیه در لرستان با اشاره به اینکه 34 سال سربلندی، افتخار، عزت و اقتدار به برکت امام و رهبری بوده است گفت: 22 بهمن روزی است که قدرت جمهوری اسلامی به رخ دنیا کشیده می‌شود.

امام‌ جمعه خرم‌آباد یادآور شد: ملت ایران 34 سال است که هر سال با شکوه‌تر از سال های گذشته در راهپیمایی 22 بهمن شرکت و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی سر می‌دهند.

امام جمعه خرم‌آباد اظهار داشت: 22 بهمن روز وحدت، اتحاد، همبستگی و با هم بودن است.

امام ‌جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه 22 بهمن روز قدرت‌نمایی ملت ایران در دفاع از اسلام ولایت و رهبری است گفت: روز 22 بهمن روز تجدید میثاق امت با ولایت و رهبری است.

وی با اشاره به اینکه مهم ترین درس 22 بهمن وحدت و اتحاد است، خاطر  نشان کرد: ملت ایران در این 34 سال وحدت خود را به نمایش گذاشته‌اند و نشان داده‌اند که همچنان وفادار به انقلاب، امام و رهبری هستند.

حجت‌ الاسلام میرعمادی تصریح کرد: علیرغم تلاش دشمنان هر ساله برای کمرنگ کردن راهپیمایی روز 22 بهمن ملت با بصیرت ایران هر ساله پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان اسلام در راهپیمایی 22 بهمن داده‌اند.

نماینده ولی‌ فقیه در لرستان گفت: امسال نیز ملت با بصیرت ایران اسلامی کوبنده در 22 بهمن شرکت می‌کنند و یک بار دیگر تمام تبلیغات منفی دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم ما حضور در راهپیمایی 22 بهمن را تکلیف شرعی می‌دانند یادآور شد: ملت ایران لبیک گفتن به ندای رهبری را وظیفه خود می‌دانند و باید گفت: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن یک وظیفه شرعی است.

میرعمادی در ادامه از همه اقشار مختلف مردم به خصوص مردم لرستان خواست، در راهپیمایی 22 بهمن حاضر شوند و بار دیگر حماسه‌ای بزرگ خلق کنند تا دشمنان بدانند ملت ایران پای نظام و رهبری ایستاده است.

وی در ادامه به روز 21 بهمن اشاره کرد و گفت: 21 بهمن روز شکسته شدن حکومت نظامی شاهنشاهی به فرمان امام بزرگوار بوده است.

میرعمادی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی بی‌شک مورد عنایت امام زمان بوده است.

امام جمعه خرم‌آباد در ادامه به دستاوردهای فضایی و نظامی کشور اشاره کرد و گفت:‌ رونمایی از دستاوردهای فضایی و نظامی کشور دشمنان را در حیرت برد.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: این دستاوردها نشانه اعتماد به نفس و حرکت رو به جلوی ملت ایران است که نشان می‌دهد ملت ایران راه مقابله با تهدید و تحریم‌ها را به درستی فهمیده است.

وی در ادامه به گوشه‌ای از اندیشه‌های امام (ره) اشاره کرد و گفت: یکی از اندیشه‌های امام راحل حفظ وحدت و اتحاد بوده است.

امام‌ جمعه خرم‌آباد گفت: وحدت بین شیعه و سنی و نام‌گذاری هفته وحدت از اندیشه‌های مهم امام راحل بوده است.

امام‌ جمعه خرم‌آباد حفظ وحدت، تکیه به مردم مبارزه با استکبار و ... را از مهم ترین اندیشه‌های امام راحل دانست که در دهه فجر باید به آن ها توجه شود.

میرعمادی به سخنان مقام معظم رهبری در جمع ارتشیان اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار اهداف آمریکا را از پیشنهاد مذاکره با ایران به خوبی روشن کرد.

وی یادآور شد: آمریکا در تمام زمینه‌ها تهاجم علیه ایران را در سر می‌پروراند باید دید که چرا امروز طرح مذاکره را اعلام می‌کند و این به خاطر آن است که آمریکا امروز در داخل در یک منجلاب به سر می‌برد و دنبال یک کلید برنده است.

انتهای پیام/2304/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول