اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین:

امسال راهپیمایی 22 بهمن در قزوین باشکوه‌تر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: راهپیمایی 22 بهمن در مناطق مختلف استان قزوین با حضور پرشور مردم ساعت 9 صبح آغاز می‌شود.

امسال راهپیمایی 22 بهمن در قزوین باشکوه‌تر برگزار می‌شود

حجت‌ الاسلام علی قابل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن در مناطق مختلف استان قزوین در شهرستان‌ها، شش شهر، 14 بخش و روستاهای بزرگ ساعت 10 صبح برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان قزوین از سبزه‌ میدان شروع و به طرف مزار شهدا ادامه دارد، عنوان کرد: مردم در این مسیر با شعارهای الله‌اکبر، مرگ بر آمریکا و استقلال آزادی جمهوری اسلامی حرکت می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین اضافه کرد: شعارهای 22 بهمن بر محور تأکید بر جایگاه رهبری، استقلال، نقش جوانان و مسایل معنوی، تحکیم خانواده و موضوع‌های اقتصادی است.

این مسئول با بیان اینکه امسال راهپیمایی 22 بهمن نسبت به سال گذشته باشکوه‌تر برگزار می‌شود، اذعان داشت: اقشار مختلف جامعه از جمله کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان اعم از زن و مرد در این راهپیمایی شرکت می‌کنند.

قابل با اشاره به اینکه مردم همیشه در صحنه انقلاب اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر یاوه‌گویی‌های دشمنان اسلام می‌زنند، ابراز داشت: حضور آنان در این راهپیمایی تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، امام خمینی (ره) و تقویت پیوند مسئولان نظام و مردم است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با بیان اینکه در مزار شهدا مراسم فرهنگی و دینی با حضور اقشار مختلف جامعه و مسئولان ارشد استانی برگزار می‌شود، اظهار داشت: در این مراسم یکی از مسئولان سخنرانی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه 10 روز دهه‌ فجر هر روز به یک نام نامگذاری شده است، اذعان داشت: در این روزها مراسم‌های مختلف فرهنگی و دینی توسط مسئولان مربوطه در روستاهای بزرگ، بخش‌ها، شهرها و شهرستان‌ها برگزار می‌شود تا دستاوردهای نظام اسلامی به مردم اطلاع‌رسانی شود.

آسمان شهر قزوین نورافشانی می‌شود

وی با بیان اینکه روز شنبه 21 بهمن ماه آسمان شهر قزوین به مناسبت سال روز پیروزی انقلاب اسلامی نورافشانی می‌شود، ابراز داشت: این مراسم به کمک نیروهای مسلح و با همکاری فرمانداری انجام می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین اذعان داشت: اقشار مختلف جامعه می‌توانند در نورافشانی آسمان شهر قزوین روز شنبه 21 بهمن به مناسبت سال روز پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کنند.

قابل افزود: همچنین در این شب مردم به مناسبت سال روز پیروزی انقلاب اسلامی ندای تکبیر الله‌اکبر سر می‌دهند.

انتهای پیام/77009/ی30/ظ1004

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول