اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابهر:

وحدت ملی توطئه‌های زهرآگین دشمن را خنثی می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ابهر گفت: مردم ایران با اتحاد خود دشمنان این مرز و بوم را مأیوس کرد‌ه‌اند و همانا وحدت ملی توطئه‌های زهرآگین دشمن را خنثی می‌کند.

وحدت ملی توطئه‌های زهرآگین دشمن را خنثی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، نورالدین رفیعی ظهر امروز در جمع مردم ابهر با اشاره به نقش مردم در توسعه و تعالی نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: مردم غیور ایران همواره و در همه حال پشتیبان نظام جمهوری اسلامی بوده‌اند.

وی افزود: مردم همواره برنامه‌های دولت را همراهی کرده و گوش به فرام مقام معظم رهبری هستند.

فرماندار شهرستان ابهر با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در این سال‌ها تلاش‌های بسیاری برای توسعه روزافزون نظام انجام شده است.

وی با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی دهه فجر سال‌جاری در شهرستان ابهر خاطرنشان کرد: در دهه فجر امسال پروژه‌های خوبی در شهرستان ابهر افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

رفیعی با اشاره به نقش ولایت‌مداری مردم در پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی تجلی شکوهمند حماسه‌ای است که ملت بزرگ ایران اسلامی در قرن بیستم صفحه‌ای زرین در تاریخ این کشور گشود.

وی افزود: ملت ایران با انقلاب اسلامی خود صدای خدا‌خواهی، اسلام‌، آزادی و استقلال را در گوش جهانیان طنین‌انداز کرد.

فرماندار شهرستان ابهر اضافه کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران پس از گذشت سال‌ها از عمر پر برکت انقلاب اسلامی همچنان قله‌های پیروزی را یکی پس از دیگری طی کرده و یک الگوی مناسب در بیداری ملت‌های منطقه و جهان شده است‌.

وی با اشاره دستاوردهای مختلف کشور در بخش‌های مختلف گفت: مردم ایران همواره با اتحاد خود برگ‌های زرینی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی رقم زده و دشمنان این مرز و بوم را مأیوس کرد‌ه‌اند.

رفیعی با تأکید بر ولایت‌پذیری تمام آحاد جامعه گفت: مردم ایران در راهپیمایی مختلف سال با لبیک به رهبر خود و با وحدت و یکدلی در صحنه حاضر شده و همبستگی ملی خود را به جهانیان ثابت کرده‌اند.

وی در ادامه با اشاره پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی دهه فجر سال‌جاری گفت: با برنامه‏ریزی‏های صورت گرفته، پروژه‏های مهمی نیز در سوم خرداد ماه سال آینده افتتاح می‏شود.

فرماندار شهرستان ابهر افزود: امیدوار هستیم که تا پایان دولت دهم همه پروژه‏های در دست اجرای این شهرستان به اتمام برسند.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات مردم اولویت کاری مسئولان است، گفت: در انجام پروژه‏ها و برنامه‏ها، همکاری مردم نیز مورد توجه است.

رفیعی با اشاره به انتخابات سال آینده کشور اضافه کرد: مردم شهرستان ابهر با حضور گسترده خود بار دیگر برگ زرینی را به کارنامه درخشان خود اضافه می‏کنند.

انتهای پیام/73001/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول