اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو:

جنگ اقتصادی دشمن شکست خواهد خورد

خبرگزاری فارس: مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن علیه ملت ایران گفت: جنگ اقتصادی دشمن با همراهی مردم شکست خواهد خورد.

جنگ اقتصادی دشمن شکست خواهد خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‏الاسلام علی یزدان‏پرست شامگاه دیروز در مراسم تجلیل از خانواده‏های شهدای شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، اظهار کرد: دشمن در همه نبرد‏های خود با ملت ایران شکست خورده است.

وی با بیان اینکه دشمن با جنگ سخت با جمهوری اسلامی ایران راه به جایی نبرده است، افزود: دشمنان ملت ایران در مقابل اراده علمی جوانان ناکام مانده‏اند.

*شکست دشمن در جنگ نرم

مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو به جنگ نرم دشمن اشاره کرد و یادآور شد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران در جنگ نرم با قدرت ایدئولوژیکی اسلام مواجه شدند و راه به جایی نبردند.

وی همراهی مردم با نظام اسلامی را مثال‌زدنی عنوان کرد و گفت: در حال حاضر دشمن همه توان خود را برای جنگ اقتصادی با ملت ایران به کار گرفته است.

 *صدور اسلام به همه نقاط جهان

حجت‏الاسلام یزدان‏پرست پیروزی واقعی را در جنگ اقتصادی دشمن ملت ایران دانست و یادآور شد: بعد از شکست دشمن راه برای صدور انقلاب اسلامی به جهان هموار خواهد شد.

وی با تاکید بر تداوم انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تداوم خود به یاران حضرت بقیه‏الله اعظم(عج) خواهد پیوست. 

*وحشت غرب از گرایش جهان به اسلام

حجت‏الاسلام یزدان‏پرست به وحشت سردمداران غرب از اسلام اشاره کرد و اظهار داشت: سیاستمداران غربی از گرایش مردم خود به اسلام هراس پیدا کرده‏اند و این نشانه‌ای از قدرت اسلام است.

مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو پیشرفت‏های علمی کشور را مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: جامعه علمی کشور روز به روز به اهداف علمی تبیین شده کشور نزدیک می‌شوند.

 *تحریم‏ها توسعه همه‌جانبه کشور را پدید آورده است

وی تحریم‏های غرب علیه کشورمان را ناکارآمد توصیف کرد و افزود: تحریم‏های غرب موجبات توسعه همه‌جانبه کشور را پدید آورده است.

حجت‏الاسلام یزدان‏پرست محوریت نظام اسلامی را عدالت و ظلم‌ستیزی دانست و خاطرنشان کرد: محوریت نظام مقدس اسلامی بر پایه اهداف الهی بنیان گذاشته شده است.

انتهای پیام /73002/ج30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول