اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

باقری‌لنکرانی در مسجد اهل بیت قم-1:

نباید از لبخند دشمن ذوق‌زده شویم/ نتیجه جدال مسئولان فرصت‌سوزی است

خبرگزاری فارس: سخنگوی جبهه پایداری گفت: نباید با یک لبخند دشمن ذوق‌زده شویم و لازم است برای مقابله با توطئه‌های دشمن آمادگی لازم را داشته باشیم.

نباید از لبخند دشمن ذوق‌زده شویم/ نتیجه جدال مسئولان فرصت‌سوزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کامران باقری‌لنکرانی چهارشنبه شب در مراسم بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که در مسجد اهل بیت(ع) قم برگزار شد گفت: انقلاب اسلامی در 34 سال گذشته مراحل مختلفی را پشت سرگذاشته و از آزمون‌های مختلفی سربلند بیرون آمده است.

وی ایام جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را فرصت مغتنمی برای بازخوانی رمز‌های پیروزی دانست و اظهار داشت:‌ باید ترفندهای دشمنان را بشناسیم و خودمان را برای مقابله با آنها آماده کنیم.

سخنگوی جبهه پایداری مهم‌ترین واقعه چند ماه آینده کشور را انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری عنوان و خاطرنشان کرد: این انتخابات نه تنها در آینده کشور بلکه در منطقه و در بعد جهانی اثر دارد.

وی با اشاره به اعتراف دشمنان انقلاب بر برنامه‌ریزی برای انتخابات آتی ریاست جمهوری ایران ابراز داشت: دشمنان به ویژه برای ایام منتهی به انتخابات طراحی‌هایی کرده‌اند و با توجه به برخی از سیگنال‌هایی که از داخل کشور گرفته‌اند امیدوارند که این انتخابات را تبدیل به چالشی برای نظام کنند.

باقری‌لنکرانی با بیان اینکه دشمن در دشمنی خود چیزی را کم نخواهد گذاشت، به سخنان چند روز گذشته معاون رئیس جمهور آمریکا مبنی بر مذاکره مستقیم با ایران اشاره کرد و یادآور شد: متاسفانه بعضی از مسئولان ما هم فقط به بخشی از این سخنان توجه کردند اما وی در نیمه دوم سخنان خودش اعلام کرده ما می‌خواهیم یک تحریم‌های بدتری از بهمن‌ماه برای ایران به اجرا بگذاریم که در موقع مذاکره بدانیم باید چگونه مذاکره کنیم.

وی تاکید کرد: باید ابتدا دشمن را بشناسیم و با یک لبخند دشمن ذوق‌زده نشویم و در مرحله بعد برای توطئه‌های دشمن آمادگی لازم را داشته باشیم.

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن فضای کار خودش را روی تحریم‌ها و فشار اقتصادی متمرکز کرده است، تصریح کرد: لایه اول هجمه به ایران و برای به زانو در آوردن انقلاب اسلامی تحریم‌ها است که غرب رسماً اعلام کرده این تحریم‌ها را سنگین‌تر خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه ما نباید تسلیم دشمن شویم، اذعان داشت: مردم ما همواره نسبت به وظیفه خود آگاه هستند و بیش از آن چیزی که توقع بوده است در صحنه‌ها پایمردی کردند.

باقری‌لنکرانی خواستار هوشیاری هر چه بیشتر مسئولان در مقابل دشمنان شد و گفت: وقتی دشمن به صراحت اعلام می‌کند که فشارها را بیشتر می‌کند در این سو باید کمربند‌ها محکم‌تر بسته شود و برنامه‌هایی طراحی شود که فشار دشمن به مردم وارد نشود و آسیب‌ها به حداقل ممکن برسد.

وی افزود: این ناسپاسی نسبت به مردم است وقتی در چنین مصاف و کارزاری که دشمن صریح خط و نشان می‌کشد ما شاهد باشیم کسانی که باید به درد مردم برسند و خدمت به مردم در اولویت نخست آنها باشد مسائل دیگر را برای خود در اولویت قرار می‌دهند.

سخنگوی جبهه پایداری تخاصم را بنابر آیات قرآن از صفات اهل جهنم دانست و اظهار داشت: شایسته نیست کسانی که در مسئولیتی هستند در این مسئولیت‌ها کارشان به جدال، تخاصم، دشمنی و دعوا برسد به ویژه در شرایطی که در میان میدان چنین کارزار مهمی قرار داریم.

وی با اشاره به اتفاقات روز یکشنبه مجلس گفت: از خدای متعال می‌خواهیم به همه مسئولان ما سعه صدر بدهد و در روایت داریم ابزار ریاست سعه‌ صدر است تا اینگونه شاهد فرصت‌سوزی‌ها نباشیم.

باقری‌لنکرانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌ریزی دشمنان برای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری ابراز داشت: مهمترین رکنی که دشمن برای کار بر روی آن برنامه‌ریزی کرده ‌است تضعیف عقبه و پشتوانه مردمی نظام است.

وی با بیان اینکه نظام ما در 34 سال گذشته به هر نقطه‌ای رسیده به دلیل پشتوانه مردمی بوده است، خاطرنشان کرد: به همین دلیل مطلوب دشمن این است که این پشتوانه مردمی را دچار خدشه کند.

سخنگوی جبهه پایداری فشار اقتصادی را یکی از طراحی‌های دشمنان در این زمینه عنوان کرد و افزود: هرچند فشار اقتصادی سنگین است و آثار خوبی به همراه ندارد اما در یکی از نظرسنجی‌ها که اخیراً صورت گرفته است حدود 75 درصد مردم اعلام کرده بودند که ما می‌دانیم که دفاع از این انقلاب هزینه دارد و آمادگی پرداخت این هزینه‌ها را هم داریم.

وی با تاکید بر اینکه بخش مربوط به مردم با ایمان، صبوری و مجاهدتی آنها در تاریخ انقلاب تثبیت شده است، گفت: این صحنه‌ای است که مسئولان باید به وظیفه خود بهتر عمل کنند.

باقری‌لنکرانی رکن دومی که دشمن برای آن برنامه‌ریزی می‌کند را عدم آزاد و استاندارد بودن انتخابات و ایجاد ناامیدی در مردم به منظور دلسرد کردن آنها از آمدن در پای صندوق‌های رای اعلام و تصریح کرد: متاسفانه در این شرایط بعضی از کسانی که در جبهه انقلاب اسلامی تعریف می‌شوند دقیقا در چارچوب اهداف دشمن حرکت می‌کنند.

وی هدف دشمن را حضور کمرنگ مردم در انتخابات دانست و تاکید کرد: پیامد‌های سخنان کسانی که می‌گویند انتخابات استاندارد و آزاد نیست و کسانی که می‌گویند انتخابات احتیاج به حضور مردمی ندارد کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است.

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه امام راحل رای تک تک مردم در تصمیم‌گیری‌های انقلاب را مهم ارزیابی می‌کردند، اذعان داشت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نیز بارها تاکید کردند که باید مردم در صحنه حاضر باشند و حضور آحاد مردم در انتخابات را حق و وظیفه دانستند.

وی نقش محوری مردم را به تعبیر مقام معظم رهبری مصداق نصرت الهی دانست و یادآور شد: نصرت در انقلاب ما مردم‌سالاری، حضور مردم در صحنه‌ها و اثرگذاری آنها در جهت‌گیری‌های کلان کشور است.

باقری‌لنکرانی با بیان اینکه این موضوع نیز متاسفانه توسط برخی از دوستان که در دایره انقلاب اسلامی تعریف می‌شوند به نوعی مورد تعرض ناخواسته قرار می‌گیرد، اظهار داشت: این افراد می‌گویند ما به این نتیجه رسیدیم که شخصی را کاندیدا کنیم و همه بی‌چون و چرا به این فرد رای دهید اما این روشی نیست که مورد تاکید امام و رهبری معظم انقلاب باشد.

وی خاطرنشان کرد: ما وظیفه داریم کاندیدایی که اصلح است را به مردم معرفی کنیم اما باور ما باید این باشد که مردم هستند که انتخاب می‌کنند و این باور را باید ترویج کنیم.

سخنگوی جبهه پایداری با بیان اینکه به جای مصداق‌ها باید بر روی اصول و مبانی تاکید کنیم، ابراز داشت: فعالینی که در صحنه سیاسی و اجتماعی حضور دارند باید اعلام کنند که با چه معیار و شاخصی در انتخابات به سراغ افراد برویم و با چه معیاری این افراد را بسنجیم.

انتهای پیام/78010/ج40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول