اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان‌وبلوچستان در صبحگاه مشترک نیروی هوایی مطرح کرد

تلاش دشمنان برای ایجاد تفرقه و دودستگی در سیستان و بلوچستان

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دشمن نمی‌خواهد مناطق مرزی کشورمان توسعه یابد و در آرامش و امنیت باشد لذا سعی دارد با ایجاد تفرقه و توطئه دغدغه‌هایی را برای مسئولان و مردم ایجاد کند‌.

تلاش دشمنان برای ایجاد تفرقه و دودستگی در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنارک،با حضور امام جمعه زاهدان و استاندار سیستان و بلوچستان، مراسم صبحگاه مشترک در نیروی هوایی کنارک انجام شد.

امام جمعه زاهدان در مراسم صبحگاه مشترک نیروی هوایی کنارک با نگاهی به گذشته ایران و حال اظهار داشت: اگر بخواهیم ایران امروز را با گذشته مقایسه کنیم می‌بینیم که به چه دستاوردها و فناوری‌های مختلفی دست یافته‌ایم که قابل مقایسه با آن دوران نیست.

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی افزود: ما در گذشته چه بودیم، چه شدیم، در فناوری‌های مختلف از بسیاری کشورها پیشی گرفته‌ایم در زمینه هوا و فضا، سلول‌های بنیادی و... در مرحله عالی در سطح دنیا قرار داریم.

وی از خدمات و رشادت‌های نیروی هوایی در طول هشت سال دفاع مقدس و اکنون تقدیر کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان نیز در ادامه یا یاد و خاطره رشادت‌ها و دلاورمردی‌های نیروی هوایی در دوران دفاع مقدس گفت: این عزیزان با شهامت‌، دلاوری و سرافرازی‌‌های گوناگون در همه زمینه‌ها خوش درخشیدند.

حاتم نارویی افزود: با توجه به اینکه رژیم منحوس شاهنشاهی تا دندان مسلح در مقابل مردم صف‌آرایی کرده بود اما امام راحل با همراهی مردم و درایتی که داشتند با کمک نیروهای هوایی و جرأت و جسارت آنها توانستند انقلاب را به پیروزی برسانند.

وی ادامه داد: از آنجایی که دشمن نمی‌خواهد مناطق مرزی کشورمان توسعه یابد و در آرامش و امنیت باشد به ویژه منطقه سیستان و بلوچستان، همیشه سعی دارد با ایجاد تفرقه و توطئه دغدغه‌هایی را برای مسئولان و مردم ایجاد کند ولی ما باور داریم که این همه توطئه و تفرقه با شکست مواجه خواهد شد و ره به جایی نخواهند برد.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه امام راحل در اوایل انقلاب فرمودند «بلوک شرق از هم می‌پاشد» و رهبر معظم انقلاب هم در حال حاضر اظهار امیدواری کردند که استکبار غرب در حال از هم پاشیدن است، خوشبختانه این امر در حال انجام است.

نارویی بیان کرد: با رهبری داهیانه و مقاومت مردم ایران به زودی استکبارستیزی را در دنیا شاهد خواهیم بود.

وی در ادامه با قدردانی از نیروهای مختلف در به دست آوردن فناوری و دستاوردهای گوناگون در تمامی عرصه‌ها گفت: امروز دانشمندان جوان ما ثابت کردند که می‌توانند در بحث فضا و هوا، سلول‌های بنیادی و سایر علوم در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشند و این را با انجام کارهای خود اثبات کرده‌اند و این نشان از همت بالای ایران اسلامی دارد.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان داشت: دستاوردهای مختلف در علوم مختلف نشان از توانایی جوانان با استعداد و نخبه ایرانی دارد و آنها با انجام این کارها، هشت سال دفاع مقدس را به تصویر می‌کشند که چگونه تمامی رزمندگان اسلام جانانه با دشمنان تا بن دندان مسلح جنگیدند.

نارویی تصریح کرد: به فرموده امام راحل ما انقلاب خود را به دنیا صادر خواهیم کرد و بیداری اسلامی امروز کشورهای اسلامی برگرفته از حرف امام بزرگوار است که تحقق یافته است.

وی خاطرنشان کرد: با کمک نیروهای مسلح، ملت ایران و پیروی از فرامین رهبری به زودی این امر محقق می‌شود و پرچم اسلام در سراسر گیتی به اهتزاز در می‌آید.

استاندار در ادامه از زحمات و تلاش جان برکفان نیروی هوایی تقدیر کرد.

امام جمعه و استاندار سیستان و بلوچستان از ‌دستاوردهای نیروی هوایی در زمینه پدافند و هواپیمای مستقر در پایگاه دهم شکاری کنارک نیز بازدید کردند.

انتهای پیام/75002/ش40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول