اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زنجان:

دشمنان نمی‌توانند با ایمان و اراده مردم ایران بجنگند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت زنجان با اعلام اینکه دشمنان با ایمان مردم ایران می‏جنگند،گفت: مردم کشور با سلاح مهمی چون ایمان خود در برابر استکبار قدرت‏نمایی می‏کنند.

دشمنان نمی‌توانند با ایمان و اراده مردم ایران بجنگند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‎‏الاسلام منصور فرجی ظهر امروز در مراسم یادبود عملیات والفجر 8 و در جمع دانش‏آموزان زنجانی با اشاره به مقام شهدا و اهداف آنها‌ اظهار داشت: امروز باید همه ما راه شهدا را ادامه دهیم.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ شهادت در انقلاب اسلامی ایران نقش مهمی دارد، خاطرنشان کرد: شهادت و وجود شهدا یکی از مهم‏ترین افتخارات جمهوری اسلامی ایران به شمار می‏رود.

امام جمعه موقت زنجان با بیان اینکه امروز کشور ایران در محاصره دشمنان قرار گرفته است، تصریح کرد: پشت مرز ایران در پاکستان پایگاه هوایی آمریکا مستقر است، افغانستان در دست آمریکا بوده و پشت مرز ایران در آذربایجان و ترکیه نیز پایگاه هوایی اسرائیل و آمریکا ایجاد شده است.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا از سال‎های گذشته ایران را محاصره کرده است، اضافه کرد: قدرت این کشور نیز به ظاهر از ایران بیشتر است.

*آمریکا با ایمان ایرانیان می‏‌جنگد

وی با تاکید بر اینکه آمریکا و سایر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هرگز نمی‏توانند سلاح مهمی چون ایمان و باور ایرانیان را به دست آورند، ادامه داد: آنها امروز با تانک‏ و سلاح نمی‏جنگند بلکه با ایمان مردم کشور می‏جنگند.

 فرجی با تاکید بر اینکه آنها هرگز ایمان فرزندان ایرانی را کسب نمی‏کنند، یادآور شد: بر اساس گفته‏های یک شیعه‎شناس غربی، شیعیان از فرهنگ شهادت برخوردار هستند.

*شیعیان با قدرت ایمان خود همه جهان را فتح می‏کنند

وی با بیان اینکه دشمنان به این نتیجه رسیده‏اند که شیعیان با قدرت ایمان خود می‏توانند همه جهان را فتح کنند، اذعان داشت: بزرگ‏ترین دغدغه وزیر خارجه آمریکا براساس اعلام وی ایران بوده است.

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به اینکه دشمنان از قدرت ایمان و فرهنگ شهادت‎طلبی مردم ایران می‏ترسند، افزود: در دوران دفاع مقدس در مقابل کشورهای مختلفی پیروز شدیم که علیه کشور به میدان آمده بودند.

وی با تاکید بر اینکه امروز شهدا با امدادهای غیبی خود نگهدار انقلاب اسلامی ایران هستند، خاطرنشان شد: وظیفه همه مردم حفظ انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/73006/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول