اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس- 225

ارباب‌مجنی: حلقه‌های صالحین تداوم انقلاب در جنگ نرم دشمنان است

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج مساجد و محلات شهرستان شاهرود گفت: برگزاری جلسات حلقه‌های صالحین تداوم اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی برابر جنگ نرم دشمنان است.

ارباب‌مجنی: حلقه‌های صالحین تداوم انقلاب در جنگ نرم دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عباس ارباب‌مجنی عصر امروز در بازدید از حلقه‌های صالحین شهرک سپاه شاهرود و در جمع اعضای حلقه‌های صالحین این پایگاه با گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی باعث بیدار شدن دل‌های خاموش از ترس و رعب طاغوت و استکبار شد.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی نشان داد که اگر رهبری فرزانه و شجاع حضور داشته باشد، ملت آماده و از جان گذشته ایران اسلامی برای رهایی از طاغوت آماده‌اند.

فرمانده بسیج مساجد و محلات شهرستان شاهرود افزود: دستاوردهای این 34 سال انقلاب نشان داده است که ملت ایران با عشق و علاقه به علم و دانش همچون سخن پیامبر اسلام در تلاش هستند تا علم در ثریا باشد بدان دست یابند و این پرتاب های فضایی این موضوع را ثابت می‌کند.

ارباب‏مجنی خاطرنشان کرد: اکنون که همه برای اعتلای ایران اسلامی تلاش می‌کنند، باید از نظر معرفتی و بصیرتی نیز در سطح بالایی باشند؛ چرا که تعلیم باید با تربیت همراه باشد تا نتیجه دلخواه را برای نظام اسلامی به همراه داشته باشد.

فرمانده بسیج مساجد و محلات شهرستان شاهرود با اشاره به حلقه‌های صالحین بیان داشت: برگزاری جلسات حلقه‌های صالحین در پایگاه‌های بسیج برای تداوم انقلاب اسلامی و برابر جنگ نرم دشمنان طراحی و برنامه‌ریزی شده است و باید با جدیت دنبال شود.

ارباب‌مجنی تاکید کرد: دشمن با حربه‌های مختلف به میدان مقابله با ما آمده است و ما باید با افزایش بصیرت و معرفت در جامعه نسل جوان را با این شیوه ها آشنا و آنها را در برابر تهاجم واکسینه کنیم.

انتهای پیام/2249/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول