اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان:

کارآمدی مسیر درست مبارزه با دشمنان است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان ارائه خدمات مطلوب به مردم را بهترین راه مبارزه با دشمنان ذکر کرد.

کارآمدی مسیر درست مبارزه با دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ایرج حسن‌زاده امروز در همایش مجمع بسیج شهرستان سنندج که در سالن شهدای گمنام برگزار شد اظهار کرد: بسیجیان در این عرصه باید به دنبال افزایش دیدگاه دشمن‌شناسی و ارتقای بصیرت و بینش خودشان باشند.

وی تصریح کرد: بسیج با توجه به اینکه موثرترین نقش را در زمان جنگ تحمیلی داشت ولی علی‌رغم فعالیت در حوزه نظامی یک نیروی فرهنگی، اجتماعی و حافظ منافع نظام نیز هست.

وی عنوان کرد: امروز به برکت انقلاب، کشورمان دستاوردهای عظیمی در عرصه‌های مختلف نظامی و علمی کسب کرده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان اظهار داشت: قبل از پیروزی انقلاب، ایران از ساخت حتی یک فشنگ عاجز بود ولی امروزه به همت دانشمندان، پژوهشگران و محققان کشورمان شاهد ساخت هواپیماهای جنگنده و انواع سلاح نظامی پیشرفته هستیم.

حسن‌زاده خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب 70 درصد مردم کردستان بی‌سواد بودند ولی امروز شاهد برخورداری بیش از 80 درصد مردم از نعمت سواد هستیم.

وی تصریح کرد: کردستان در قبل از انقلاب 415 دانشجو داشت ولی در حال حاضر بیش از 60 هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی استان مشغول به تحصیل هستند و 65 درصد این دانشجویان را نیز افراد بومی تشکیل می‌دهند.

وی راهبرد جمهوری اسلامی ایران را وحدت خواند و اضافه کرد: اجازه ایجاد تفرقه و اختلاف نباید به کسی داده شود و مردم باید در این رابطه همیشه هوشیار باشند و بدانند ایجاد تنش و از بین‌بردن وحدت میان مسلمانان از توطئه‌های دشمنان است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان اضافه کرد: استراتژی تمامی مردم باید این باشد که گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشند.

حسن‌زاده در پایان بر ممانعت از التهاب‌های اقتصادی، سیاسی و امنیتی در کشور تاکید کرد و اظهار داشت: دشمن به دنبال مایوس کردن مردم از طریق افزایش تحریم‌هاست لذا باید در این راستا با همدلی و همکاری هر چه بیشتر بین مردم و مسئولان تحریم‌ها را هم چون گذشته به فرصت تبدیل کنیم.

انتهای پیام/79003/ج30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول