اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سید مرتضی نبوی:

کشوری که ولایت فقیه دارد بن‌بست ندارد / شکاف میان مردم و رهبری هدف دشمن است

خبرگزاری فارس: مدیر مسئول روزنامه رسالت گفت: کشوری که ولایت فقیه دارد هیچ وقت برای برطرف کردن مشکلات به بن‌بست نمی‌رسد.

کشوری که ولایت فقیه دارد بن‌بست ندارد / شکاف میان مردم و رهبری هدف دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سیدمرتضی نبوی در همایش میهمانی لاله‌های انقلاب که در سینما بهمن قزوین برگزار شد با بیان اینکه کشوری که ولایت فقیه دارد هیچ وقت برای برطرف کردن مشکلات به بن‌بست نمی‌رسد، اظهار داشت: مردم ایران با داشتن ایمان و تقوا و پیروی از مقام معظم رهبری در برابر دشمنان اسلام به پیروزی می‌رسند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان نظام باید از اختلافات دوری کنند، ابراز داشت: این مسئولان برای برطرف کردن تحریم‌های اقتصادی با یکدیگر وحدت و اتحاد داشته باشند تا بتوانند با آگاهی، تدبیر، اندیشه، شناخت و تحلیل دقیق از شرایط کنونی این تحریم را بشکنند.

این مسئول با بیان اینکه انقلاب اسلامی با رهبری مقتدرانه امام خمینی (ره) به پیروزی رسید، اذعان داشت: زندانیان سیاسی، آزادگان، جانبازان و شهدا با تبعیت از ولایت فقیه توانستند در برابر حکومت ظالمانه شاهنشاهی به پیروزی برسند و انقلاب اسلامی را در این کشور برپا کنند.

مدیر مسئول روزنامه رسالت با اشاره به اینکه اکنون نیز مسئولان نظام و آحاد جامعه از ولایت‌ فقیه تبعیت می‌کنند، عنوان کرد: آنان با پیروی از رهبر فرزانه انقلاب در برابر دشمنان اسلام پیروز هستند و هیچ وقت به شکست نمی‌رسند.

نبوی با بیان اینکه شرایط امروز نسبت به دوران قبل و اوایل پیروزی انقلاب اسلامی سخت‌تر شده است، بیان کرد: دشمنان اسلام با تحمیل کردن تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی علیه ایران می‌خواهند به اهداف شومشان در این کشور برسند بر این اساس اقشار مختلف جامعه باید در برابر فتنه‌ها بیدار و آگاه باشند تا بتوانند نقشه‌هایشان را نقش بر آب کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه تا زمانی که مردم با ولایت‌ فقیه هستند دشمنان اسلام قادر به انجام هیچ کاری نیستند، متذکر شد:‌ اکنون دشمن به اهمیت این مطلب پی برده و با تحریم‌های اقتصادی قصد ایجاد شکاف بین مردم و رهبری را دارد تا با تحقق این هدف و افزایش نارضایتی آحاد جامعه بتواند به اهداف خود در این کشور برسد.

*مسئولان نظام از شهید رجایی الگوبرداری کنند

وی به خاطرات پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: شهید رجایی و حجت‌ الاسلام باریک‌بین در قزوین پناهگاه امنی برای جوانان در دوران انقلاب بودند و آنان برای انجام فعالیت‌های سیاسی علیه رژیم شاهنشاهی از تدبیر و اندیشه‌های این مسئولان استفاده می‌کردند.

مدیر مسئول روزنامه رسالت خاطر نشان کرد: شهدا،‌ جانبازان، ایثارگران و زندانیان سیاسی با تحمل کردن آزار و اذیت‌های دشمنان اسلام نقش بسزایی را در پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کردند تا بتوانند به این انقلاب دست یابند بر این اساس آحاد جامعه در تداوم این انقلاب مصمم هستند.

این مسئول با اشاره به اینکه شهید رجایی در انجام وظایفشان متواضع، ساده‌زیست و دقیق بودند، ابراز داشت: مسئولان نظام باید از رفتار و منش این شهید الگوگیری کنند تا بتوانند در حوزه مدیریتی موفق باشند.

*کاهش قدرت نظامی رژیم صهیونیستی در دنیا

وی با اشاره به اینکه قدرت نظامی آمریکا نسبت به گذشته کاهش چشم‌گیری یافته است،‌ ابراز داشت: اکنون این کشور استکباری با برپایی فتنه در پاکستان، افغانستان و عراق به جایی اینکه به اهدافشان برسند مردم این کشورها را در حفظ ارزش‌های اسلامی مصمم‌تر می‌کنند.

مدیر مسئول روزنامه رسالت با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در گذشته در منطقه شکست‌ناپذیر بود،‌ متذکر شد: اکنون این رژیم به راحتی در لبنان و غزه شکست می‌خورد و همچنین برای چندمین‌بار این شکست را تجربه می‌کند که این بیانگر کاهش چشم‌گیر این کشور در دنیا است.

نبوی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در تهاجم شش روزه به غزه به شکست رسید، ابراز داشت: در گذشته مردم غزه از این رژیم می‌خواستند آتش‌بس کند اکنون این رژیم منفور با پذیرفتن شرط‌ های غزه می‌خواهد این اتفاق بیافتد که این بیانگر ناتوان بودن رژیم صهیونیستی در برابر مردم این کشور است.

*حضور چشم‌گیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن

وی با بیان اینکه 22 بهمن سال روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران است، متذکر شد: اقشار مختلف جامعه اعم از کودکان، جوانان، نوجوانان، بزرگسالان و پیران در این روز با اعلام پایبندی به ارزش‌های اسلامی و ولایت‌ فقیه به آمریکا و سران کشورهای استکبار جهانی مشت محکمی می‌زنند.

مدیر مسئول روزنامه رسالت با اشاره به اینکه راهپیمایی امسال نسبت به گذشته باشکوه‌تر برگزار می‌شود، بیان کرد: آحاد جامعه با شرکت در این راهپیمایی به سران کشورهای استکبار جهانی ثابت می‌کنند که تحت هیچ شرایطی اجازه دخالت بیگانگان را در کشورشان نمی‌دهند و با داشتن استقلال و آزادی مشکلات را مدیریت و برطرف می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه دشمنان اسلام برای رسیدن به اهدافشان علیه ایران فتنه‌های مختلفی از جمله تحریم‌های اقتصادی طراحی می‌کنند تا با تضعیف کردن روحیه مردم به اهدافشان برسند، متذکر شد: اقشار مختلف جامعه با شرکت چشم‌گیر در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات سال آینده به دشمنان اسلام نشان می‌دهند که هیچ وقت قادر به شکست این کشور نمی‌شوند.

انتهای پیام/77009/ج40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول