اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار جوانی هشدار داد

«بحران» و «تنش» ‌سناریو‌های جدی دشمنان علیه ایران/توجه جدی به وحدت

خبرگزاری فارس: مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران چالش در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری را از توطئه‌های دشمنان عنوان کرد.

«بحران» و «تنش» ‌سناریو‌های جدی دشمنان علیه ایران/توجه جدی به وحدت

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، به نقل از روابط عمومی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی، سردار یدالله جوانی‌ در نشست بصیرتی، سیاسی که با حضور پایوران و مسئولان ستاد سپاه استان گفت: انتخابات پیش رو از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای در نظام اسلامی برخوردار است که باید توجه جدی به آن داشته باشیم.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی 4 هدف راهبردی را در انتخابات آینده مدنظر دارد، افزود: مشارکت فراگیر مردم در انتخابات، برگزاری انتخاباتی سالم، آزاد و رقابتی در راستای جلب اطمینان و اعتماد مردم، انتخابات با چالش‌های امنیتی توأم نشود و نتیجه انتخابات پیروزی فردی باشد که بتواند به حرکت انقلاب اسلامی و آرمان و اهداف خودش شتاب ببخشد.

سردار جوانی افزود: نظام سلطه با مجموعه‌ای از اقدامات که مهمترین آن‌ها بحث اقتصادی و تحریم است، سناریوهای جدی علیه نظام اسلامی دارد.

وی اظهار داشت: اینکه انتخابات ایران دچار بحران، تنش، بی‌ثباتی و در نهایت تغییر ساختار و مشروعیت نظام به چالش کشیده شود از مهمترین توطئه‌های دشمنان است.

سردار جوانی تصریح کرد: آنچه بصیرت و راه را در این انتخابات همچون دیگر صحنه‌های مهم انقلاب به روشنی برای ما نمایان می‌کند، پیروی و تبعیت‌پذیری از منویات مقام عظمای ولایت است.

وی افزود: در انتخابات، سپاه دنبال فرد نیست بلکه به دنبال بیان معیارها، ارزش‌ها و وحدت است.

سردار جوانی بیان داشت: کسانی را باید روی کار بیاوریم که در طی سال‌ها نشان داده باشند که ولایتمدار هستند و از طرف دیگر مدیر و مدبر و انسان ارزشی و انقلابی باشند، چرا که در غیر این صورت نظام اسلامی دچار چالش می‌شود.

انتهای پیام/63001/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول