اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

انرژی هسته‌ای برای دشمنان بهانه‌ای بیش نیست

خبرگزاری فارس: امام جمعه برازجان گفت: انرژی هسته‌ای برای دشمنان ملت ایران بهانه‌ای بیش نیست بلکه آنها دنبال تضعیف ایمان ملت ایران هستند زیرا بسیاری از کشورها این انرژی را در دست دارند.

انرژی هسته‌ای برای دشمنان بهانه‌ای بیش نیست

به گزارش‌ خبرگزاری فارس از برازجان، حجت‌الاسلام حسن مصلح شامگاه چهارشنبه در دیدار با خانواده شهدای دشتستان اظهار داشت: ترویج فرهنگ اسلامی و گسترش معنویت و اخلاق اسلامی باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد و همه باید در این عرصه اهتمام ورزند.

وی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت باید در سطح جامعه نهادینه شود و شهدا و خانواده شهدا باید تجلیل و تکریم شوند.

امام جمعه شهر برازجان با بیان توطئه‌های دشمن برای زیر سئوال بردن ارزش‌ها خاطرنشان کرد: هدف اصلی دشمن تضعیف ایمان مردم ماست.

مصلح با بیان اینکه ما باید توطئه‌های دشمنان را همیشه درک کنیم، گفت: یکی از توطئه‌های دشمنان علیه مسلمانان تضعیف ایمان آنان است، زیرا ایمان و معرفت هر چه بالاتر باشد مسلمانان را مستحکم‌تر و وادار به جهاد در راه خدا و شهادت‌طلبی می‌کند.

وی اضافه کرد: انرژی هسته‌ای برای دشمنان ملت ایران بهانه‌ای بیش نیست بلکه آنها دنبال تضعیف ایمان ملت ایران هستند زیرا بسیاری از کشورها این انرژی را در دست دارند.

امام جمعه برازجان در ادامه یکی دیگر از توطئه‌های دشمنان را علیه مسلمانان ایجاد تفرقه دانست و تصریح کرد: سیاست دیرینه دشمنان تفرقه‌افکنی بوده است زیرا عامل موفقیت مسلمانان وحدت و عامل شکست آنان تفرقه است.

مصلح یادآور شد: اگر ما مشکل داریم مشکلات دشمن بیشتر از مشکلات ماست ولی ما با توسل به خدا و ائمه(ع) در مقابل مشکلات ایستادگی می‌کنیم ولی دشمنان که اعتقادی به مسائل معنوی ندارند محکوم به شکست هستند.

وی بیان کرد: دهه فجر نماد خودباوری و عزتمندی مردم ایران اسلامی است و در این ایام پایه‌های رژیم پهلوی سست شد و زمینه پیروزی انقلاب اسلامی فراهم شد.

امام جمعه برازجان افزود: باید دستاوردها و خدمات این نظام به مردم و به ویژه به نسل جوان انتقال دهیم و نباید در این راستا کم‌کاری شود.

انتهای پیام/2451/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول