اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سرپل‌ذهاب:

شکستن سدهای تحریم و فشار، دشمنان را متحیر کرده است

خبرگزاری فارس: فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: شکستن سدهای تحریم و فشار به دست ایرانیان، چشم دوست و دشمن را خیره کرده است.

شکستن سدهای تحریم و فشار، دشمنان را متحیر کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سرپل‌ذهاب، میرزا‌مراد پیرو در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان پایگاه‌های مقاومت این شهرستان که در سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب برگزار شد، با اشاره به پیشرفت‌های همه جانبه ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف بعد از پیروزی انقلاب اظهار داشت: در بهمن‌ماه سال 57 معجزه عظیمی به وقوع پیوست و زمینه بیداری اسلامی در منطقه را فراهم آورد.

پیرو استقلال و اقتدار ایران را از برکات مهم انقلاب شکوهمند اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: برگزاری هر چه باشکوه‌تر دهه فجر هر ساله دستاورد جدیدی را در پی دارد و دشمنان قسم خورده این نظام را در اجرای دسیسه‌ها مأیوس می‌کند.

وی با اشاره به توفیقات روز افزون ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: در حوزه علمی به موفقیت‌هایی رسیده‌ایم که در جهان سرآمد هستیم.

فرماندار سرپل‌ذهاب افزود: کشور ایران تا قبل از انقلاب تقریباً تمام تسلیحات نظامی خود را از خارج وارد می‌کرد اما به فضل خدای متعال و پیروزی انقلاب، اکنون در زمینه ساخت انواع سلاح‌های نظامی و تجهیزات در بین کشورهای برتر دنیا قرار گرفته است.

وی با اشاره به شاخصه استقلال ایران اظهار داشت: حرکت در راستای استقلال بیشتر در حوزه‌های گوناگون به‌ویژه دفاعی و امنیتی است و باعث گذشتن از مرحله وابستگی به قدرت‌های خارجی در این حوزه و رسیدن به خودکفایی شده است.

پیرو در ادامه با تبیین روحیه خودباوری ملت ایران عنوان کرد: تلاش و نوآوری و شکستن سدهای تحریم و فشار استکبار جهانی چشم دوست و دشمن را خیره کرده است.

وی بیان کرد: بدون شک در یوم‌الله 22 بهمن سال‌جاری ملت ایران به ویژه نیروهای نظامی و انتظامی با حضورگسترده و پرشور خود به همه جهانیان ثابت می‌کنند که همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیرو راستین رهبر فرزانه و محبوب انقلاب هستند.

انتهای پیام/2700/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول