اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان اعلام کرد

حضور در راهپیمایی 22 بهمن سیلی محکمی به دشمنان است

خبرگزاری فارس: بر اساس اعلام اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه سیلی محکمی به دشمنان است.

حضور در راهپیمایی 22 بهمن سیلی محکمی به دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، در بیانیه اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان که نسخه‌ای از آن به دفتر خبرگزاری فارس در زنجان ارسال شده آمده است: انقلاب اسلامی ایران، انفجار نور در جهان ظلمانی مستکبران بود.

در ادامه این بیانیه آمده است: ملت خداجو، عدالت‌خواه، استقلال‌طلب و استکبارستیز ایران اسلامی در این انقلاب شکوهمند، با لبیک به مقتدا و رهبر خویش، کاخ ستم و جور وابسته به بیگانگان را درهم شکسته و حکومتی بر پایه احکام اسلامی و رهبری ولایت مطلقه فقیه را بنا کرده است.

بیانیه اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان می‌افزاید: اکنون پس از سی و چهار سال از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره)، نسیم روح‌بخش بیداری، آگاهی و بصیرت این شجره طیبه الهی در سراسر جهان، مشام آزادگان و ستم‌دیدگان جهان را نوازش می‌کند و در مقابل، ستمگران سلطه‌طلب استکبار جهانی و همچنین صهیونیسم، همچون انسان‌های وحشت‌زده و خزان‌زده تلاش می‌کنند تا نگذارند بهار انقلاب اسلامی گسترش یابد.

در ادامه این بیانیه آمده، اینک این دشمنان زبون و زخم‌‌خورده انقلاب اسلامی با درماندگی هرچه تمام‌تر به تحریم‌های سخت اقتصادی یک‌‌جانبه علیه ایران اسلامی دست زده‌اند که این بار نیز با وحدت و اتحاد مردم و مسئولان و پیروی از منویات وحدت‌بخش مقام معظم رهبری، با پاسخ قاطع و اقدام هوشمندانه ملت بصیر مواجه و سیلی محکمی از ملت بزرگ ایران می‌خورند.

* مردم با حضور در انتخابات دشمنان را ناکام می‌گذارند

در ادامه این بیانیه با اشاره به اینکه در حالی‌ که نقشه‌های پلید دشمنان قسم‌‌خورده انقلاب اسلامی، کیان و وحدت و انسجام جامعه اسلامی‌ ایران را نشانه گرفته و بر آن است تا وحدت و اتحاد میان مسئولان و مردم را با چالش مواجه کند، آمده است: اما مردم همیشه آگاه و در صحنه ایران اسلامی ضمن شناسایی تهدیدات دشمنان، با حضور به‌ موقع و قاطع در صحنه‌های حمایت از انقلاب اسلامی از جمله راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، بار دیگر دشمن را با ناکامی بسیار بزرگ‌تر در اجرایی‌ کردن توطئه‌های پلید خود مواجه می‌سازد.

همچنین در ادامه این بیانیه آمده است، امسال در حالی در آستانه بزرگداشت سی و چهارمین فجر انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم که کلام گوهربار بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، در زمینه ضرورت وحدت کلمه ملت ایران و تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب در این زمینه، بیش از پیش نیازمند توجه خواص، مسئولان و آحاد مردم به ویژه در ایام حساس نزدیک به انتخابات ریاست جمهوری سال آینده است.

در پایان اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان ضمن تبریک یوم‌الله 22 بهمن از عموم مردم شریف به ویژه علما و مبلّغین و روحانیون، هیئت‌های مذهبی، جامعه قرآنی، کانون مداحان، کانون‌های فرهنگی و دینی و افراد تاثیرگذار فرهنگی و دینی استان زنجان دعوت می‌کند که با حضور گسترده خود در راهپیمایی این روز بزرگ، برگ درخشان دیگری بر صفحات زرین تاریخ انقلاب اسلامی بیفزایند.

انتهای پیام/73006/غ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول