اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس- 222

ترابی: هدف دشمن جدایی نظام و مردم از یکدیگر است

خبرگزاری فارس: کارشناس سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: هدف دشمن، جدایی نظام و مردم و ایجاد شکاف بین این دو بنیان اساسی انقلاب است.

ترابی: هدف دشمن جدایی نظام و مردم از یکدیگر است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‌الاسلام سیدحسین ترابی ظهر امروز در نشست فرهنگی و سیاسی که در زینبیه کوی سازمانی لشکر 58 تکاور ذوالفقار شاهرود برگزار شد، با گرامیداشت دهه مبارک فجر بیان کرد: دهه فجر را از آن رو باید گرامی داشت که ملت ایران از زیر ظلم و ستم 2500 ساله نجات پیدا کردند و حس استقلال و عزت در این دهه در جامعه ایجاد شد.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی پایه‌های ظلم و جور طاغوت و استکبار در جهان را لرزاند و این ارزش هم‏چنان با سرنگونی طاغوت‌های جهان ادامه دارد.

کارشناس سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بحث انتخابات گفت: امر انتخابات در کشور که با به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی ایران برپا شد، در تمام این سال‌های پرفراز و نشیب، امری مهم در تعیین سرنوشت کشور بوده است.

ترابی افزود: با توجه به اهداف بی‌پایان دشمن در دلزده کردن مردم کشور از انقلاب و اسلام و امام خویش، ما باید روز به روز در افزایش بصیرت خویش تلاش کنیم.

وی تاکید کرد: وظیفه ما به ویژه جوانان این است که با ترفندهای دشمن آشنا شوند و مقابل آن بایستند و انتخابی مفید در جهت توسعه کشور انجام دهند.

انتهای پیام/2249/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول