اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 16 میلیارد ریال و در مدت 4 ماه صورت گرفت

افتتاح واحد توسعه تفکیک و تقویت فشار نفت منصورآباد3 شرکت نفت گچساران

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: واحد توسعه تفکیک و تقویت فشار نفت منصورآباد3 شرکت نفت گچساران با صرف اعتبار 16 میلیارد ریال و در مدت زمان کمتر از 4 ماه به بهره‌برداری رسید.

افتتاح واحد توسعه تفکیک و تقویت فشار نفت منصورآباد3 شرکت نفت گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، آئین افتتاحیه پروژه واحد توسعه تفکیک و تقویت فشار نفت «منصورآباد3 شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران امروز و با حضور حمید بورد مدیرعامل شرکت ملی نفت مناطق نفت‌خیز جنوب و جمعی از مدیران برجسته این شرکت و مدیران شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد.

افزایش 12 هزار بشکه‌ای تولید نفت شرکت در نفت و گاز گچساران

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در این آیین اظهار کرد: پروژه واحد توسعه تفکیک و تقویت فشار نفت «منصورآباد3» شرکت نفت و گاز گچساران با اعتبار 16 میلیارد ریال و در مدت زمان 4 ماه تکمیل و مورد بهره‌برداری قرارگرفت.

غلامرضا پاکدل اجرای این پروژه و سایر طرح‌های شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران را در راستای مقابله با تحریم‌ها عنوان کرد و یادآور شد: این طرح‌ها به دست توانمند متخصصان داخلی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران اجرایی و عملیاتی می‌شود.

وی افزود: توجه به فرامین مقام معظم رهبری در اجرای اقتصاد مقاومتی و خودکفایی در عرصه تولید از مهم‌ترین اهداف شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران است.

پاکدل بیان داشت: با بهره‌برداری از واحد تفکیک و تقویت سرچاهی فشار نفت «منصورآباد3» روزانه 12 هزار بشکه به تولید نفت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران افزوده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران عنوان داشت: با نصب این تفکیک‌گر تعداد تفکیک‌گرهای سرچاهی این شرکت که سیستم تلمبه‌ای دارند به 23 دستگاه رسیده است.

پاکدل تعداد تفکیک‌گرهای مورد استفاده در چاه‌های با فشار بالا را 75 دستگاه عنوان و تصریح کرد: در نواحی و مناطقی که فشار چاه‌ها پائین است از تفکیک‌گرهای تلمبه‌ای استفاده شده است.

وی همچنین از وجود سه دستگاه تفکیک‌گر سیار سرچاهی در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران خبر داد و خاطرنشان کرد: کلیه تفکیک‌گرهای سرچاهی در منطقه گچساران توسط متخصصان داخلی طراحی و نصب شده است.

پاکدل یادآور شد: به دلیل پراکندگی تأسیسات نفتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران کار تولید در این شرکت به مراتب سخت‌تر از شرکت‌های بهره‌بردار دیگر مناطق نفت‌خیز جنوب است.

وی افزود: کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران نقش بسزایی در افزایش تولید و رسیدن این شرکت به اهداف عالیه وزارت نفت دارند.

انتهای پیام/82001/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول