اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط متخصصان داخلی محقق شد

ثبت رکورد زمانی جدید در نصب سازه‌های دریایی درون‌چاهی

خبرگزاری فارس: قائم مقام مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس از ثبت رکورد زمانی جدید در نصب سازه‌های دریایی درون‌چاهی توسط متخصصان داخلی خبر داد.

ثبت رکورد زمانی جدید در نصب سازه‌های دریایی درون‌چاهی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، سپهر سپهری پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل از برگزیدگان بزرگترین سکوی عملیاتی

پارس‌جنوبی در مرزی‌ترین نقطه مرز آبی مشترک ایران و کشور قطر اظهار داشت: پارس‌جنوبی از مهم‌ترین مناطق نفت و گاز در جهان است و در چند سال اخیر شاهد حرکت رو به جلو در این منطقه هستیم.

وی در ادامه با تشریح ابعاد اهمیت اجرای این طرح ملی از منظر اقتصادی و استراتژیک، انجام موفقیت‌آمیز این پروژه را محصول خودباوری و بلوغ دانشی نیروی انسانی متخصص و دستیابی به گستره وسیع‌تری از دانش فنی و مهندسی نفت و گاز دانست.

سپهری از ثبت رکورد زمانی جدید در نصب سازه‌های دریایی درون‌چاهی توسط متخصصان داخلی خبر داد و اذعان داشت: پروژه تعویض و نصب رایزرها و افزایش ظرفیت این سکوی مرزی به دست متخصصان داخلی و ثبت رکورد زمانی جدید در نصب سازه‌های دریایی درون چاهی با حساسیت بالا در اعماق دریا و ارتقا ظرفیت همراه با اعمال بالاترین استانداردهای موجود ناشی از تلاش‌های مبتنی بر انتقال دانش و فناوری این حوزه توسط نیروهای خلاق ایرانی؛ دربردارنده زنجیره‌ای از ارزش‌های علمی، تکنیکی و اجرایی بوده است.

قائم مقام مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس اضافه کرد: توسعه ظرفیت‌های تولید با تکیه بر توان نیروهای بومی، افق‌های اقتصادی و تجاری جدیدی را برای صنعت نفت ایران گشوده است.

سپهری با اشاره به جهش‌های علمی و اجرایی نوین در روند ساخت و توسعه بخش‌های خشکی و فراساحلی طرح‌های

پارس‌جنوبی گفت: پشتیبانی و حمایت‌های موثر مقام عالی وزارت و شرکت ملی نفت ایران طی سال‌های گذشته روندهای تکاملی موثری را در توسعه این میدان مشترک در برداشته است.

قائم مقام مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس با حضور در نشستی صمیمی با کارکنان این حوزه ضمن بررسی مسایل تخصصی مربوط به راهبری، توسعه و تولید از این سکوی عملیاتی از تلاش‌های بی نظیر و خستگی‌ناپذیر فعالان این بخش در خط مقدم جبهه تولید گاز کشور در این حوزه فراساحلی تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/2451/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول