اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران:

نفت و گاز گچساران، حامی اصلی ورزش کهگیلویه و بویراحمد است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با تأکید بر لزوم جذب سرمایه‌گذار برای حمایت از تیم‌های ورزشی گفت: در حال حاضر نفت و گاز گچساران، حامی اصلی ورزش کهگیلویه و بویراحمد است.

نفت و گاز گچساران، حامی اصلی ورزش کهگیلویه و بویراحمد است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، نشست نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان شهرستان با اعضای کادر فنی تیم فوتبال نفت و گاز این شهرستان امروز و در محل باشگاه نفت و گاز گچساران برگزار شد.

غلامرضا پاکدل در این نشست صمیمی اظهار کرد: تلاش‌های صورت گرفته در سال‌های اخیر در راستای تقویت تیم‌های ورزشی نفت و گاز گچساران کم‌نظیر بوده است.

وی بیان داشت: در حال حاضر در بسیاری از رشته‌های ورزشی، تیم‌های ورزشی نفت و گاز گچساران به عنوان تنها نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در لیگ‌ها و مسابقات ورزشی هستند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران یادآور شد: مهم‌ترین عاملی که می‌تواند سبب امتداد این موفقیت‌ها شود، همدلی و همفکری مسئولان شهرستان و خانواده بزرگ نفت و گاز گچساران است.

پاکدل تصریح کرد: همکاری در برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری دوره‌های آموزشی مربیگری و داوری، اعزام تیم‌ها به مسابقات کشوری، بخشی از حمایت‌های نفت و گاز گچساران از ورزش این شهرستان است.

وی ابراز داشت: ساخت و تجهیز سالن ورزشی چند منظوره، ساخت و تجهیز سالن بوکس، کمک به احداث زمین چمن فوتبال و تجهیز استخر سرپوشیده گچساران از جمله اقدامات نفت و گاز گچساران در راستای ارتقای ورزش این شهرستان است.

فوتبال نفت و گاز متعلق به همه مردم گچساران است

پاکدل عنوان داشت: به دلیل عدم مشارکت بخش خصوصی در حمایت از تیم‌های ورزشی گچساران، شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در حال حاضر تنها حامی تیم‌های ورزشی گچساران و حامی اصلی ورزش کهگیلویه و بویراحمد است.

وی با اشاره به اینکه فوتبال نفت و گاز متعلق به همه مردم گچساران است، گفت: افتخار صعود تیم فوتبال نفت و گاز گچساران متعلق به همه مردم این شهرستان است.

پاکدل با بیان این‌که وابستگی ورزش گچساران در طولانی مدت می‌تواند به ضرر ورزش این شهرستان باشد، توجه جدی همه مسئولان در این زمینه را خواستار شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: ایجاد زیر ساخت‌های لازم در راستای جذب سرمایه‌گذار گام مهم و مؤثری در برطرف کردن این مشکل است.

پاکدل با اشاره به این‌که گچساران دارای جوانان با استعداد در زمینه‌های مختلف است، ادامه داد: ورزش این شهرستان یکی از نقاط قوتی بوده که نیازمند توجه هر چه بیشتر مسئولان است.

انتهای پیام/82014/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول