اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هزینه‌ای افزون بر 197 میلیارد ریال صورت گرفته است

افتتاح 13 پروژه عمرانی نفت در مسجدسلیمان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از افتتاح و بهره‌برداری 13 پروژه عمرانی این شرکت با هزینه‌ای افزون بر 197 میلیارد ریال در ایام‌الله دهه مبارک فجر خبر داد.

افتتاح 13 پروژه عمرانی نفت در مسجدسلیمان

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان و به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، سیدکمال موسوی از افتتاح و بهره‌برداری 13 پروژه عمرانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان خبر داد و اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل 10 پروژه عام‌المنفعه و سه پروژه شرکتی است که با هزینه‌ای افزون بر 197 میلیارد ریال از سوی این شرکت اجرا شده‌اند.

وی افزود: مراسم افتتاحیه و بهره‌برداری رسمی از این پروژه‌ها پس از هماهنگی با مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و مسئولان مرتبط در دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ادامه داد: در بحث پروژه‌های عام‌المنفعه صنعت نفت می‌توان به پل بزرگ هشت بنگله که با هزینه‌ای بالغ بر 25 میلیارد ریال احداث و تکمیل آن معضل چند دهه‌ای ترافیک و تردد خودروها را در منطقه پرتردد هشت بنگله برطرف ساخت، کتابخانه عمومی شهر لالی با هزینه 6.8 میلیارد ریال که تحفه‌ای ناقابل از سوی صنعت نفت برای مردم فرهنگ دوست و فرهنگ پرور لالی است، اشاره کرد.

موسوی خاطرنشان کرد: خرید و راه‌اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا با اعتبار تقریبی پنج میلیارد ریال به منظور بررسی و اندازه‌گیری میزان آلاینده‌های سازند آسماری، احداث سالن چند منظوره جانبازان و معلولین با هزینه 17.6 میلیارد ریال که سرانه فضاهای ورزشی را به میزان چشمگیری افزایش داده و مشکلات ورزشی و تفریحی این قشر ایثارگر را برطرف می‌سازد.

وی عنوان کرد: همچنین بهسازی سیمای شهری با هزینه 21 میلیارد ریال در مناطق باغ ملی، نفتون، مصلی نماز جمعه، سه راهی مالکریم و همچنین ایمن سازی و بهسازی جاده ارتباطی دو راهی لالی تا پرچک با اعتبار 24 میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های عمرانی قابل افتتاح این شرکت است.  

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان تصریح کرد: مجموعه فرهنگی ورزشی نفتون با اعتبار 33 میلیارد ریال، مسجد مرکزی کوی المهدی(عج) با هزینه 15.5 میلیارد ریال از دیگر پروژه‌هایی هستند که عملیات اجرایی آنها در مراحل پایانی قرار دارد و در آستانه بهره‌برداری قرار دارند.

وی در خصوص پروژه‌های شرکتی نیز گفت: احداث ساختمان اداره ایمنی و آتش نشانی با هزینه 6.4 میلیارد ریال و همچنین بهسازی و تعمیر مهمانسرای 16 اتاقه نفت با هزینه 2.4 میلیارد ریال از جمله پروژه‌های انجام شده درون شرکتی است که عملیات آنها به پایان رسیده است. 

موسوی بیان کرد: احداث ساختمان ادارات حراست و آموزش با اعتبار 16.5 میلیارد ریال و تعمیر و بهسازی حسینیه بخش عنبر با اعتبار 2.3 میلیارد ریال با هدف ایجاد فضای مناسب مذهبی جهت انجام فرائض دینی و مراسم‌های  مذهبی در این بخش محروم از دیگر پروژه‌های این صنعت است.

وی در پایان با اظهار امیدواری بر تکمیل سایر پروژه‌های عمرانی و عام‌المنفعه این شرکت ابراز داشت: تمام تلاش مجموعه مدیریت و کارکنان این شرکت بر این است که پروژه‌های عمرانی هرچه زودتر و طبق برنامه زمانبندی شده تکمیل شوند تا شهروندان بتوانند از منافع آنها بهره مند شوند.

گفتنی است، شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به نیابت از شرکت ملی نفت ایران در دولت‌های نهم و دهم ده‌ها پروژه عمرانی و عام‌المنفعه را با هدف بهره‌مند ساختن همه شهروندان از ظرفیت و توانایی‌های صنعت نفت در حوزه جغرافیایی و عملیاتی‌اش تعریف و به مرحله اجرا درآورده است.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان یکی از شرکت‌های بهره‌بردار تابعه شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب است که در گستره‌ای به وسعت 27 هزار کیلومتر مربع فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/ 72001/ذ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول