اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار راور‌:

سهمیه سوخت پاسخگوی نیاز کامیون‌ها نیست

خبرگزاری فارس: فرماندار راور گفت: سهمیه سوخت نفت و گاز فعلی پاسخگوی نیاز کامیون‌ها نیست.

سهمیه سوخت پاسخگوی نیاز کامیون‌ها نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، محمدرضا شریفی در جلسه ستاد سوخت شهرستان با اشاره به موقعیت جغرافیایی راور و قرار گرفتن این شهرستان در مسیر جاده ترانزیت و زائران‌ علی‌بن موسی‌الرضا(ع)  اظهار داشت: راور دارای چهار جایگاه عرضه سوخت بنزین، دو جایگاه سی‌ان‌جی و همچنین تعدادی تعاونی فروش نفت سفید در سطح شهرستان و روستاها است.

وی ابراز داشت: برخی از این جایگاه‌ها دارای مسائل و مشکلات خاص خود هستند که باید در این جلسه با اتخاذ تدابیر صحیح و راه‌کارهای مناسب نسبت به رفع‌ آنان تلاش شود تا از طریق بتوان گوشه‌ای از مشکلات مردمی را رفع کرد. 

شریفی به کمبود سوخت در جایگاه اصلی شهرستان راور اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به اینکه این جایگاه در جاده کمربندی و در مسیر جاده ترانزیت و زائران امام رضا(ع) قرار گرفته و روزانه تعداد زیادی کامیون و اتوبوس از این مسیر تردد می‌کنند، سهمیه سوخت نفت و گاز فعلی پاسخگوی کامیون‌ها نبوده و خواستار رفع این موضوع هستند.

عابدینی‌زاده رئیس شرکت نفت منطقه‌ای کرمان در این جلسه به بیان دیدگاه‌های خود و تشریح قانون و مقررات دریافت سوخت کامیون‌ها‌، شرکت‌های راهسازی و دیگر سهمیه‌بگیران سوخت پرداخت و قول مساعد برای تامین سوخت جایگاه اصلی شهرستان راور را داد.

به گزارش فارس در این جلسه احداث جایگاه سوخت بخش کوهساران و یک جایگاه سوخت در منطقه طرز و فیض‌آباد به تصویب رسید و مقرر شد، سرمایه‌گذارانی که قصد ایجاد جایگاه سوخت دارند، نسبت به ارائه درخواست به فرمانداری اقدام کنند تا از تسهیلات ویژه برای احداث این جایگاه‌ها برخوردار شوند.

انتهای پیام/80012/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول