اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبر داد

اختصاص 23 میلیارد تومان برای گازرسانی به روستاهای اردبیل

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: با هدف توسعه گازرسانی به روستاها 23 میلیارد تومان مجوز تامین اعتبار برای تامین گاز تمام روستاها از وزارت نفت و شرکت ملی گاز اخذ شده است.

اختصاص 23 میلیارد تومان برای گازرسانی به روستاهای اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل منصور حقیقت‌پور صبح امروز در مراسم گازرسانی به هشت روستای شهرستان نمین به میمنت دهه فجر در نمین اظهار داشت:‌ در حالی که رقم اعتباری شرکت گاز استان اردبیل 17 میلیارد تومان بوده ما برای توسعه گازرسانی در طول برنامه پنجم رقم 23 میلیارد تومان را به دستور وزیر نفت گرفته‌ایم تا در یک فاصله زمانی دو سه ساله بتوانیم تمام روستاهای استان را از این نعمت بهره‌مند کنیم.

وی ادامه داد: در کنار آن بحث تقویت گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی و همچنین خط انتقال جدید گاز به استان اردبیل در حال انجام است که امیدواریم با رایزنی‌های انجام شده بتوانیم هر چه سریع‌تر در این باب موفق و شایسته عمل کنیم.

حقیقت‌پور یکی از برجستگی‌های نظام اسلامی را بحث خدمت‌رسانی بی‌منت به ملت و عموم شهروندان اعلام کرد و افزود: آرمانی که امروز انقلاب اسلامی به جد پیگیر آن است آرمان خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم است که در طلیعه سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شاهد تحقق و به ثمر نشستن آن هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل در ادامه این مراسم مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل با گرامیداشت ایام دهه فجر و پاسداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی خدمت‌رسانی به مردم را از مهمترین وظایف دولتمردان و خدمتگزاران انقلاب برشمرد و بر تسریع عملیات گازرسانی در مناطق فاقد پوشش گاز تاکید کرد.

فیروز خدایی تصریح کرد:‌ برای بهره‌مندی هشت روستای شهرستان نمین بالغ بر 20 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و بیش از 43 کیلومتر شبکه‌گذاری صورت گرفته است.

وی گفت: در مجموع بیش از 477 خانوار به دنبال افتتاح این پروژه از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل تصریح کرد: همزمان با بهره‌برداری از گازرسانی به هشت روستای شهرستان نمین کلنگ‌ گازرسانی به 12 روستا نیز به زمین زده شد.

خدایی با برشمردن اسامی روستاهای بهره‌مند از نعمت گاز به میمنت پیروزی انقلاب اسلامی افزود: اهالی روستاهای خشیران، بویاقچیلو، اوچبلاغ،‌ علی‌کمر، قلج ‌قشلاقی، ‌سقز‌چی، یونجالو و ایرلیل از توابع شهرستان نمین از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

این مسئول ادامه داد: عملیات گازرسانی به 11 روستای آقایارلو،‌ پیر‌جوار، پیرزاده،‌خوش‌آباد، صالح ‌قشلاقی،‌ گود‌لر،‌ مسجد محله‌سی،‌ نظر‌علی‌کندی،‌ هشنه،‌ یوز‌باش محله‌سی، قاضی‌کندی و قلعه آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و تلاش متخصصان این شرکت امیدواریم شاهد برخورداری روستاهای بیشتری از این شهرستان از نعمت گاز طبیعی باشیم.

خدایی بیان کرد: برای گازرسانی به این روستاها بیش از 12 میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان اظهار امیدواری کرد با تامین منابع اعتباری دولت خدمتگزار و عنایت وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز تا پایان برنامه پنجم بتوانیم اکثر روستاهای استان را از نعمت گاز بهره‌مند کنیم.

انتهای پیام/62003/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول