اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس:

عملکرد تیم نفت و گاز گچساران در جامعه تأثیرگذار است

خبرگزاری فارس: نماینده مرم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس با بیان این‌که تیم نفت و گاز گچساران به همه مردم این شهرستان تعلق دارد، گفت: عملکرد این تیم در جامعه تأثیرگذار است.

عملکرد تیم نفت و گاز گچساران در جامعه تأثیرگذار است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، امروز و در نشستی صمیمی با بازیکنان تیم فوتبال نفت و گاز گچساران از تلاش‌ها و کسب نتایج مطلوب این تیم در لیگ دو فوتبال کشور تقدیر کرد. 

غلامرضا تاجگردون در این نشست ضمن تقدیر از همدلی و یکپارچگی مسئولان و اعضای کادر فنی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران، بر ادامه این همدلی برای کسب نتایج هر چه بهتر تأکید کرد.

وی بیان داشت: برای صعود تیم فوتبال نفت و گاز همه مسئولان این شهرستان با هم یکدل هستند و باید با تقویت نقاط قوت و رفع نقطه ضعف‌ها کسب نتایج درخشان‌تر و قرار گرفتن در جایگاه‌های بالاتر را رقم زد.

تاجگردون با بیان اینکه در راستای ارتقای ورزش در گچساران اقدامات زیادی صورت گرفته است، افزود: برای حفظ این موفقیت‌ها و قهرمانی‌ها نیاز به همفکری و تعامل هر چه بیشتر مسئولان و ورزشکاران است.

بحث بازیکن بومی و غیربومی در تیم‌ها معنایی ندارد

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: باید همه دست به دست هم دهیم تا نام دیارمان در همه عرصه‌ها و به ویژه در عرصه ورزش بیش از پیش بدرخشد.

تاجگردون با اشاره به موفقیت‌های تیم فوتبال نفت و گاز در لیگ امسال ابراز داشت: عملکرد تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در جامعه تاثیرگذار است.

وی خطاب به بازیکنان تیم نفت و گاز گچساران ادامه داد: شما عزیزان نتایج تیم نفت را مختص به خود ندانید و به این نکته توجه داشته باشید که این تیم متعلق به همه مردم است.

تاجگردون با اشاره به اینکه باید با توجه به این مهم، همه تلاش خود را به کار گیرید، عنوان داشت: باید با تلاش و همدلی و کسب نتایج خوب و با صعود به لیگ‌های بالاتر، شادی را به جامعه تزریق کرده و شور و شعف را به جوانان هدیه دهید.

وی با اشاره به لزوم وحدت و حمایت همه عوامل تیم فوتبال نفت تصریح کرد: همه باید دست به دست هم دهیم تا این تیم صعود کرده و به نتایج درخشان‌تری دست یابد.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی افزود: بحث بازیکن بومی و غیر بومی در فعالیت و موفقیت تیم‌ها معنایی ندارد و باید برای ارتقای سطح ورزش و فوتبال شهرمان همه عوامل تلاش کنند.

تاجگردون با بیان این‌که حمایت و همدلی در دست یافتن به موفقیت بسیار مهم است، ابراز داشت: باید تلاش کرد تا با استفاده از همه پتانسیل‌ها به آنچه که لایقش هستیم، دست یابیم.

به گزارش فارس، در این نشست علاوه بر مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران؛ بازیکنان و کادر فنی و مدیریتی تیم فوتبال نفت و گاز، فرماندار، شهردار و رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران نیز حضور داشتند.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در نیم فصل اول قهرمان لیگ دو فوتبال کشور شد و در حال حاضر نیز در صدر جدول گروه الف این مسابقات قرار دارد.

انتهای پیام/82014/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول