اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران خبر داد

برگزاری کارگاه آموزشی استانداردهای مدیریت انرژی در نفت گچساران

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: کارگاه آموزشی آشنایی با استانداردهای سیستم مدیریت انرژی با حضور کارشناسان بخش انرژی در این شرکت برگزار شد.

برگزاری کارگاه آموزشی استانداردهای مدیریت انرژی در نفت گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، کارگاه آموزشی آشنایی با استانداردهای سیستم مدیریت انرژی در صنعت نفت با حضور کارشناسان بخش انرژی و ممیزان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در این شرکت برگزار شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران امروز در حاشیه برگزاری این کارگاه آموزشی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: انرژی دارای نقش دوگانه‌ای داشته که هم در تولید و هم در مصرف یعنی استفاده و بهره‌وری محصول تولیدی، نقش مهم و مؤثری دارد.

غلامرضا پاکدل ابراز داشت: یکی از نیازهای اساسی زندگی، در اختیار داشتن ذخایر کافی از انواع انرژی بوده  با افزایش جمعیت و رشد صنعت به ویژه در چند سال اخیر، استفاده بیش از حد از منابع تولید انرژی باعث کاهش ذخایر سوختی شده است.

وی برگزاری این کارگاه‌های آموزشی را گام مهمی در راستای افزایش آگاهی نیروهای کار و کارشناسان بخش انرژی در زمینه یادگیری استانداردهای نوین مدیریت انرژی دانست.

پاکدل تصریح کرد: کاهش هزینه‌های مصرف انرژی و توجه به اجرای برنامه‌ها و اصول کاربردی لازم در این زمینه از دیگر اهداف و نتایج برگزاری این کارگاه آموزشی است.

رئیس اداره مهندسی سیستم‌ها و بهره‌وری شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران نیز بیان داشت: این کارگاه آموزشی برای آشنایی با الزامات استاندارد سیستم مدیریت انرژی "ISO 500001-2011" در شرکت نفت و گاز گچساران برگزار شده است.

سعید باغبان ابراز داشت: در این کارگاه آموزشی دو روزه 50 نفر از کارشناسان بخش‌های انرژی و ممیزان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران شرکت کردند.

وی یادآور شد: راهکارهای بهینه‌سازی مصرف انرژی و فراگیری استانداردهای لازم در این مقوله از اهداف برگزاری این کارگاه بوده است.

باغبان ادامه داد: با برگزاری این کارگاه آموزشی بسیاری از اهداف پیش‌بینی شده محقق شده است.

وی عنوان داشت: این کارگاه آموزشی با مشارکت واحد بهینه‌سازی انرژی و اداره آموزش علوم و فنون شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار شده است.

انتهای پیام/82014/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول