اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 9 ماهه گذشته صورت گرفت

کاهش 14درصدی مصرف نفت و گاز در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی چهارمحال و بختیاری از کاهش 90. 14درصدی مصرف نفت و گاز در این استان طی 9 ماهه گذشته خبر داد.

کاهش 14درصدی مصرف نفت و گاز در چهارمحال و بختیاری

منصور شجاعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری در سال 1364 به صورت مستقل فعالیت خود را شروع کرده و تاکنون اقدامات بسیاری را در راستای خدمت‌رسانی به مردم این استان انجام داده است.

وی از توزیع روزانه بیش از 1.5 میلیون لیتر فرآورده‌های نفتی در این استان خبر داد و گفت: این توزیع از طریق ناوگان حمل و نقل جاده‌ای با بیش از 120 دستگاه انواع نفت‌کش و 380 باب جایگاه و فروشندگی انجام می‌گیرد.

شجاعی در ادامه از فعالیت 30 جایگاه CNG در این استان خبر داد و افزود: این شرکت مدیریت توزیع گاز طبیعی فشرده را با استفاده از 30 باب جایگاه CNGدر استان به عهده دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به کاهش مصرف نفت و گاز این استان در سال جاری، تصریح کرد: اجرای طرح منطقه‌ای کردن مصرف نفت و گاز مصرف این فرآورده در منطقه چهارمحال و بختیاری در 9ماهه اول سال 91 نسبت به مدت مشابه آن در سال90، 14درصد کاهش یافت.

شجاعی اذعان داشت: مصرف نفت و گاز در منطقه در 9 ماهه اول سال 90 و در 9 ماهه اول سال 91 به ترتیب 198 میلیون لیتر و 170 میلیون لیتر بوده است.

* شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان واحد منتخب خدمات سبز کشور شد

وی از انتخاب شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی این استان به عنوان واحد منتخب در پانزدهمین همایش ملی واحدهای صنعتی و خدمات سبز کشور خبر داد و گفت: این شرکت برای دومین سال پیاپی به عنوان واحد خدمات سبز کشوری، منتخب و مفتخر به دریافت لوح تقدیر شد.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه صنعت نفت در اقتصاد کشور رتبه اول را در درآمدزایی زیربنایی به خود اختصاص داده است، متذکر شد: این در حالی است که نفت بیش از 95 درصد از انرژی اولیه کشور را تأمین می‌کند و بر این اساس می‌توان گفت این صنعت از یک سو درآمدزاترین و از سوی دیگر سرمایه برترین حوزه اقتصادی کشور به شمار می‎رود.

شجاعی خاطرنشان کرد: بر همین اساس تمام تلاش ما در این شرکت این است که با تحقق اقتصاد مقاومتی در صنعت نفت، گامی اساسی در اجرای این مهم در کل کشور برداریم.

انتهای پیام/68004/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول