اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس روابط عمومی شرکت نفت گچساران مطرح کرد

توانمندی ویژه نفت گچساران در اجرای مهندسی معکوس ساخت تجهیزات

خبرگزاری فارس: رئیس روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران توانمندی ویژه‌ای در ساخت و اجرای مهندسی معکوس ساخت تجهیزات و قطعات مورد نیاز این شرکت دارد.

توانمندی ویژه نفت گچساران در اجرای مهندسی معکوس ساخت تجهیزات

ابوالحسن غلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری چهارمین نمایشگاه تخصصی نفت در اهواز و حضور شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در این نمایشگاه اظهار کرد: این نمایشگاه بسترسازی مناسبی در راستای ارائه و نمایش توانمندی‌های صنعتگران، سازندگان و تأمین‌‌کنندگان کالاهای مورد نیاز صنعت نفت کشور بود.

وی ایجاد هم‌افزایی میان کارفرمایان و شناسایی نیازهای آنها را از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه دانست و ادامه داد: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به عنوان یکی از شرکت‌های مهم و فرعی تابعه شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب است که با تولید متوسط 750 هزار بشکه نفت در روز سهم عمده‌ای در تأمین درآمدهای اقتصادی کشور دارد.

غلامی خاطرنشان کرد: اداره مرکزی این شرکت از نظر ساختار جغرافیایی در استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده، اما تأسیسات آن در چهار استان خوزستان‌، بوشهر‌، کهگیلویه و بویراحمد و فارس قرار دارد.

رئیس روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در ادامه با بیان اینکه همین ویژگی، موقعیت این شرکت را در بین دیگر شرکت‌ها موقعیتی ویژه و خاص کرده است، تصریح کرد: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از قابلیت‌های خاصی در زمینه ساخت و اجرای مهندسی معکوس تجهیزات صنعت نفت برخوردار است.

غلامی با اشاره به بازدید وزیر نفت از غرفه شرکت بهره‌برداری نفت وگاز گچساران در چهارمین نمایشگاه تخصصی نفت عنوان کرد: وزیر نفت طی بازدیدی از غرفه نفت گچساران، از نزدیک با توانمندی‌های متخصصان این شرکت در زمینه ساخت و اجرای مهندسی معکوس در تجهیزات و قطعات مورد نیاز صنعت نفت که امکان واردات آنها وجود ندارد، آشنا شد.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز بیان داشت: در این بازدید، احمد قلعه‌بانی معاون وزیر نفت، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و شماری از مدیران ارشد وزارت نفت و مسئولان اجرایی استان خوزستان نیز حضور داشتند.

وی با اشاره به توانمندی‌های متخصصان شرکت نفت گچساران تصریح کرد: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز با استفاده از دانش بومی و متخصصان داخلی این شرکت، بسیاری از تجهیزات و ادوات مورد نیاز سرچاهی، درون‌چاهی و دیگر قطعات مورد نیاز صنعت نفت را تولید کرد.

غلامی افزود: درراستای خودکفایی و مقابله با تحریم‌ها با پیشنهاد هیئت‌مدیره شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران تأمین بسیاری از نیازهای این شرکت در تجهیز قطعات به شرکت‌های داخل کشور و بخشی نیز به متخصصان شرکت نفت این شهرستان واگذار شده است.

رئیس روابط عمومی نفت و گاز گچساران ابراز داشت: این شرکت با ارائه توانمندی‌های خود در چهارمین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، توانایی مطرح شدن به عنوان یکی از برترین شرکت‌های بهره‌بردار نفتی وزرات نفت را در معرض دید متخصصان و وزیر نفت قرار داد.

به گزارش فارس، چهارمین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی خوزستان از 9 بهمن با حضور رستم قاسمی، وزیر نفت در اهواز آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه که تا 12 بهمن ادامه دارد، بیش از 160 شرکت بزرگ از سازندگان داخلی، شرکت‌های بزرگ تولیدی، شرکت های تابع وزارت نفت و نیز مراکز علمی و پژوهشی حضور دارند.

انتهای پیام/82014/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول