اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان:

ترویج فرهنگ وقف، از اهداف اداره کل اوقاف است

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: ترویج فرهنگ وقف، از اهداف اداره کل اوقاف است.

ترویج فرهنگ وقف، از اهداف اداره کل اوقاف است

حجت‌الاسلام علی باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در چند سال گذشته اقدامات بسیاری در خصوص ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف در استان زنجان صورت گرفته است.

وی با اشاره به راه‌اندازی ستاد ساماندهی و بازسازی بقاع متبرکه در کشور افزود: این اقدام یک حرکت مناسب در ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف بوده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان تصریح کرد: اقداماتی که در طول چند سال گذشته در بحث موقوفات انجام شده بی‌نظیر است.

وی در ادامه به اقدامات انجام شده در بحث موقوفات در استان زنجان نیز اشاره کرد و گفت: در مدت مذکور 126 بقعه تکمیل و بازسازی شده است.

حجت‌الاسلام باقری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در حال حاضر رویکرد اوقاف توسعه موقوفات است، افزود: خوشبختانه با اطلاع‌رسانی صورت گرفته این فرهنگ به نحو مطلوبی در بین مردم استان جا افتاده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اقدامات اداره کل اوقاف استان زنجان را محدود به توسعه موقوفات ندانست و گفت: از آنجایی که یکی از وظایف این سازمان برگزاری مسابقات قرآنی است، تاکنون مسابقات قرآنی مختلفی در بخش شهرستانی و استانی توسط این اداره کل برگزار شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان همچنین با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن توسط اداره کل اوقاف استان زنجان افزود: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته تعداد این محافل از یک‌هزار و یک مورد در سال 86 به 16 هزار و 606 مورد در سال‌جاری رسیده است.

وی تصریح کرد: محافل قرآنی که توسط این اداره کل در مساجد و یا در بقاع استان برگزار شده است، با حضور قاریان برتر کشوری و استانی همراه بوده است.

انتهای پیام/73005/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول