اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف ملایر خبر داد

استفاده 2 هزار نفر از خدمات دندانپزشکی اوقاف ملایر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر گفت: در 9 ماهه سال جاری 2 هزار نفر با مراجعه به درمانگاه اوقاف و امور خیریه از خدمات دندان‌پزشکی استفاده کرده‌اند.

استفاده 2 هزار نفر از خدمات دندانپزشکی اوقاف ملایر

حجت‌الاسلام رضا زین‌العابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به اینکه در طول سال جاری خدمات بزرگی توسط اداره اوقاف و امور خیریه به مردم شهرستان ملایر ارائه شده است، افزود: افتتاح مجموعه ورزشی سیفیه که فاز اول آن در سال جاری افتتاح و فاز دوم آن نیز در دست اقدام است از جمله پروژه‌های مهم اداره اوقاف ملایر در سال جاری بوده است.

وی از تجهیز رستوران یاس در سال جاری خبر داد و گفت: این رستوران در دو طبقه با بیش از 300 میلیون تومان ساخته شده که برای 12 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی دارد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر کاشی‌کاری گنبد مقبره سیف‌الدوله، ساخت پارکینگ تالار یاس، شروع به کار محوطه‌سازی استخر سیفیه، انبارگردانی و ساماندهی انبارهای اداره، تعمیر و نگهداری رقبات و... را از کارهای انجام شده و در حال انجام اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در سال جاری برشمرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین نیات مرحوم سیف‌الدوله ارائه خدمات درمانی است، بیان داشت: در حال حاضر درمانگاه دندانپزشکی اوقاف و امور خیریه در ملایر فعال است که با 30 درصد تخفیف به مراجعان خدمات ارائه می‌دهد و این تخفیف برای افراد بی‌بضاعت کمیته امداد و بهزیستی 50 درصد است.

حجت الاسلام زین‌العابدینی از مراجعه بیش از 2 هزار نفر به درمانگاه دندانپزشکی اوقاف و امور خیریه ملایر در 9 ماهه سال جاری خبر داد و گفت: در راستای نیت واقف خدمات‌رسانی در این درمانگاه به مردم همچنان در حال انجام است.

وی در پایان سخنانش تعداد موقوفات ملایر را 160 موقوفه، تعداد بقاع متبرکه را 52 بقعه و تعداد رقبات را نیز 27 هزار رقبه عنوان کرد.

انتهای پیام/89013/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول