اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر محقق می‌شود

افتتاح 8700 متر مربع فضای نوسازی مدارس خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت: طی ایام دهه فجر 8 هزار و 763 متر مربع فضای نوسازی مدارس خراسان جنوبی در قالب 28 پروژه افتتاح می‌شود.

افتتاح 8700 متر مربع فضای نوسازی مدارس خراسان‌جنوبی

محمدرضا بیگی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی برای دهه فجر امسال تعداد 28 پروژه آماده بهره‌برداری کرده که تعدادی از آنها طی چند روز گذشته از دهه فجر افتتاح شده و مابقی نیز طی روزهای آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

هزینه 3 میلیارد تومانی برای طرح‌های نوسازی مدارس خراسان جنوبی

وی ادامه داد: برای اجرای این تعداد پروژه اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 460 میلیون تومان هزینه شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی تصریح کرد: اعتبارات هزینه شده به منظور آماده‌سازی این پروژه‌ها از منابع استانی، ملی و مشارکت‌های خیران نیک‌اندیش مدرسه‌ساز تامین شده است.

بیگی در پاسخ به این سئوال خبرنگار فارس که مهم‌ترین طرح‌های قابل افتتاح نوسازی مدارس خراسان جنوبی در دهه فجر چیست، افزود: پروژه دبیرستان استثنایی 10 کلاسه متوسط حرفه‌ای شهرستان بیرجند با زیر بنای 956.5 متر مربع در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح چهار طرح شاخص نوسازی مدارس خراسان جنوبی

وی اضافه کرد: برای این پروژه اعتباری بیش از 535 میلیون تومان هزینه و حدود 300 خانوار از مزایای آن برخوردار می‌شوند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت: طرح خوابگاه علامه طباطبایی فردوس با زیربنای 980 متر مربع و اعتباری بالغ بر 410 میلیون تومان از دیگر طرح‌های شاخص نوسازی مدارس خراسان جنوبی به شمار می‌رود.

 

بیگی با بیان اینکه پروژه دبستان سه کلاسه احرار احمد‌آباد شهرستان درمیان با زیربنای 440 مترمربع یکی دیگر از پروژه‌های شاخص این اداره کل است، متذکر شد: به منظور اجرای این طرح اعتباری معادل 200 میلیون تومان هزینه و حدود 90 خانوار از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

وی اذعان داشت: تخریب و احداث راهنمایی هاجر شهرستان زیرکوه با زیربنای یک‌هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر 389 میلیون تومان با بهره‌مندی 180 خانوار از دیگر طرح‌های شاخص اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز خراسان جنوبی است.

انتهای پیام/69003/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول