اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل نوسازی مدارس خراسان‌جنوبی

356 خیر مدرسه‌ساز در خراسان‌جنوبی فعالیت می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی از فعالیت و حضور 356 خیر مدرسه‌ساز در سطح استان خراسان‌جنوبی خبر داد.

356 خیر مدرسه‌ساز در خراسان‌جنوبی فعالیت می‌کنند

محمد‌رضا بیگی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: امسال جشنواره خیران مدرسه‌ساز با شکوه خاص، نوآوری و تنوع‌بخشی در تاریخ سوم خردادماه در مرکز استان برگزار می‌شود.

وی به اهداف جشنواره چهاردم مدرسه‌سازی در سطح کشور اشاره کرد و گفت: گسترش فرهنگ مشارکت عمومی در امر مدرسه‌سازی، تجلیل از خیران مدرسه‌ساز، معرفی جایگاه آنان در جامعه و تبیین مشکلات و نیازهای فضای آموزشی و پرورشی استان از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نوع جشنواره‌ها است.

مدیر‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی جذب مشارکت‌های مردمی و فعال کردن مجامع خیران مدرسه‌ساز در سطح شهرهای استان را از دیگر اهداف برگزاری جشنواره خیران مدرسه‌ساز عنوان کرد.

*تعهد مشارکت 460 میلیارد ریالی خیران در خراسان‌جنوبی

وی ادامه داد: در استان خراسان‌جنوبی 356 نفر خیر مدرسه‌ساز فعالیت دارند و از سال 84 تا کنون هفت جشنواره برگزار شده است و مبلغ 460 میلیارد ریال برای احداث مدارس تعهد مشارکت شده است.

*تحقق 78 درصدی تعهدات خیران مدرسه‌ساز خراسان‌جنوبی

وی افزود: از کل مبلغ تعهد شده توسط خیران مدرسه‌ساز در جشنواره‌های گذشته تاکنون 78 درصد آن محقق شده است.

مدیر‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی تصریح کرد: هر ساله با برگزاری جشنواره خیران مدرسه‌ساز از این افراد تجلیل می‌شود و اجرای نمایشگاه تصاویر مدارس ساخته شده توسط خیران، از دیگر برنامه‌های جانبی این جشنواره است که همه ساله برگزار می‌شود.

بیگی به برنامه‌های جانبی این جشنواره اشاره کرد و گفت: برنامه‌ای با عنوان یاد یاران نیز برای این جشنواره پیش‌بینی شده است تا یاد و خاطره خیران متوفی نیز گرامی داشته شود تا در راستای زنده نگه داشتن این مسیر گامی برداشته شود.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول