اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی خبر داد

کمک 8 میلیارد تومانی خیران خراسان‌جنوبی به امر مدرسه‌سازی

خبرگزاری فارس: معاون اداری مالی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی گفت: در سال گذشته خیران نیکوکار مبلغ 8 میلیارد و 600 میلیون تومان به امر مدرسه‌سازی کمک کردند.

کمک 8 میلیارد تومانی خیران خراسان‌جنوبی به امر مدرسه‌سازی

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، سید علی طالبی صبح امروز در نشست خیران مدرسه‌ساز شهرستان درمیان اظهار داشت: تاکنون مبلغ 5 میلیارد و 700 میلیون تومان از مجموع کمک 8 میلیارد تومانی خیران محقق و هزینه شده است.

وی میزان تعهد خیران نیکوکار به مدرسه‌سازی در شهرستان درمیان را در سال گذشته مبلغ 462 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: صد درصد مبلغ تعهد خیران در درمیان محقق و هزینه شده است.

معاون اداری مالی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی از احداث آموزشگاه روستای خیرآباد با مشارکت خیران در آینده نزدیک خبر داد و گفت: خیران نیکوکار در نیمه دوم دهه 80 مبلغ 46 میلیارد تومان به مدرسه‌سازی کمک کرده‌اند.

طالبی از احداث 64 کلاس درس در پایه ششم ابتدایی در تابستان امسال خبر داد و ابراز داشت: پیش‌بینی می‌شود میزان کمک خیران به شهرستان درمیان در سال جاری به بیش از یک میلیارد تومان افزایش یابد.

مدیر آموزش و پرورش درمیان نیز در این مراسم گفت: با اجرای طرح تحول بنیادین در آموزش و پرورش مدارس به کانون فرهنگی و تربیتی محلات تبدیل می‌شوند.

حسین اژدری از بهره‌برداری از چهار آموزشگاه در سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر سه طرح آموزشی در سطح شهرستان در حال اجرا است که مهم‌ترین آن آموزشگاه شش کلاسه برکت در مرکز شهرستان است.

دبیر شورای آموزش و پرورش درمیان با بیان اینکه احداث دو سالن چند منظوره در روستاهای بورنگ و گسک با مشارکت خیران نیکوکار از دیگر طر‌ح‌های در دست احداث این مدیریت است، ادامه داد: برای تکمیل این دو سالن مبلغ 150 میلیون تومان مورد نیاز است.

اژدری از احداث 12 کلاس درس در پایه ششم ابتدایی با اعتبار 360 میلیون تومان در تابستان سال جاری خبر داد و یادآور شد: در سال گذشته مبلغ 40 میلیون تومان نیز برای ارتقای حرفه‌ای فرهنگیان درمیان هزینه شده است.

وی تأسیس سه هنرستان در روستاها به صورت ضمیمه، تأسیس دو دبیرستان نمونه در مرکز شهرستان، برگزاری طرح ملی تلاوت نور با مشارکت 25 درصد از فرهنگیان و دانش‌آموزان شهرستان و تهیه اطلس بومی مشاغل درمیان را از دیگر اقدامات این مدیریت در سال جاری برشمرد و اضافه کرد: درمیان مقام نخست استان را در مشارکت طرح تلاوت نور کسب کرده است.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول