اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی مدارس خراسان‌جنوبی:

406 پروژه نوسازی مدارس خراسان‌جنوبی در حال اجراست

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی،‌ توسعه و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی از در دست اقدام بودن تعداد 406 پروژه نوسازی مدارس در این استان خبر داد.

406 پروژه نوسازی مدارس خراسان‌جنوبی در حال اجراست

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا بیگی ظهر امروز در مراسم افتتاح هنرستان شهدای بانک ملی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: خیران و نیک‌اندیشان استان و برخی از نهادهای استان در ساخت این هنرستان مشارکت داشتند که مشارکت آنها جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

وی ادامه داد: تاکنون بخش عمده‌ای از  کمک‌های خیران و نیکوکاران استان در بحث ساخت و ساز فضاهای آموزشی بوده است.

مدیرکل نوسازی،‌ توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی با بیان اینکه تاکنون 546 میلیارد ریال به بحث ساخت و ساز فضاهای آموزشی اختصاص یافته است، تصریح کرد: 75 درصد پروژه‌های این بخش در استان محقق شده است.

بیگی از وجود تعداد 177 نفر مرد و 142 نفر زن خیر در این استان خبر داد و افزود: این تعداد خیر تاکنون 35 موسسه حقوقی و حقیقی را تشکیل داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون تعداد 406 پروژه نوسازی مدارس در سطح استان در دست اقدام است، اظهار کرد: تاکنون 951 کلاس در این استان ساخته شده است.

مدیرکل نوسازی،‌ توسعه و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی گفت: این اداره کل در بحث هوشمندسازی مدارس، تأسیسات گرمایشی مدارس و گازرسانی به مدارس با وجود اینکه نصب بخاری گازی در مدارس ممنوع بوده است، متحمل هزینه زیادی است که از تمامی خیران استان در این زمینه‌ها درخواست کمک دارد.

در ادامه این مراسم سرود و دل‌نوشته‌ای توسط دانش‌آموزان هنرستان شهدای بانک ملی خراسان‌جنوبی قرائت شد.

انتهای پیام/690013/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول