اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل:

هر 20 روز یک نفر به خیرین مدرسه‌ساز اردبیل افزوده می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت:‌ هر 20 روز یک نفر به تعداد خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل افزوده می‌شود.

هر 20 روز یک نفر به خیرین مدرسه‌ساز اردبیل افزوده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یاور وحدتی‌پور صبح امروز در نشست جامعه خیرین مدرسه‌ساز شهرستان اردبیل اظهار داشت:‌ بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همپای دولت خدمتگزار جامعه خیرین در ساخت مدارس یاریگر دولت و نظام بودند و توانسته‌اند نام نیکی را از خود در عرصه توسعه و گسترش نظام تعلیم و تربیت به یادگار بگذارند.

وی خاطرنشان کرد:‌ این امر ناشی از لطف خداوند و فرهنگ والای خیرین و اهالی استان اردبیل بوده که در مقیاس کشوری این استان توانسته در بحث مدرسه‌سازی پیشگام باشد که خود این امر افتخاری بزرگ محسوب می‌شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل یادآور شد: در جای جای این استان ساخت مدارس به همت خیرین در حال انجام است و تکمیل این واحدها می‌تواند بخشی از نارسایی‌های حوزه آموزشی و پرورشی را برطرف کند.

وحدتی‌پور گفت: خیرین مدرسه‌ساز دوشادوش دولت در کار ماندگار مدرسه‌سازی مشارکت دارند و این اداره کل دو برابر تعهدات خیرین برای مدرسه‌سازی اختصاص داده است.

این مسئول تاکید کرد: 18 کلاس درس به همت خیرین مدرسه‌ساز در شهرستان پارس‌آباد در حال احداث است که ما در حد توان و بضاعت خود سعی داریم که آنها را تکمیل و تجهیز و راه‌اندازی کنیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل بیان داشت:‌ در شهرستان خلخال نیز تاکنون 22 مدرسه با 117 کلاس درس به همت خیرین احداث شده و در اختیار دانش‌آموزان مناطق شهری و روستایی قرار گرفته است.

وحدتی‌پور افزود:‌ هم اکنون 34 پروژه در قالب 182 کلاس درس از تعهدات خیرین مدرسه‌ساز در سطح استان اردبیل در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی 323 پروژه در قالب یک هزار و 359 کلاس درس توسط خیرین در این استان احداث و تحویل آموزش و پرورش شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این جلسه رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل نیز ابراز داشت: در این استان یک هزار و 500 میلیارد ریال از سوی خیرین برای مدرسه‌ساز تعهد شده است.

جواد قرآن‌نویس ادامه داد: خیرین مدرسه‌ساز استان در کنار فعالیت‌های مختلف در قالب مجمع خیرین پیش‌رو و پیشتاز در عمل نیکوی ساخت سالن ورزشی، نماز‌خانه و همچنین آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها بوده‌اند.

وی عنوان کرد: 500 خیر در استان اردبیل در ساخت مدرسه مشارکت کردند و هر روز به جمع خیرین نیز اضافه می‌شود.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل از تعهد 600 میلیون تومانی یک خیر اردبیلی ساکن تهران برای مدرسه‌سازی در استان اردبیل خبر داد.

قرآن‌نویس گفت: مدرسه‌ساز جهادی ارزشمند در مقابله و مبارزه با بیسوادی و جهل است و به صورت کار نیک و ماندگار و حسنه جاریه در کارنامه افراد ثبت و ضبط می‌شود.

وی در پایان سخنان خود اذعان داشت: مدرسه‌سازی و کمک در امور خیر توفیق الهی است تا زمینه‌ای فراهم آید که خیرین و ایثارگران در قالب جشنواره‌ها و برنامه‌ریزی‌های مختلف بتوانند اهداف خود را محقق کنند.

انتهای پیام/62005/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول