اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس لرستان خبر داد

بهره‌برداری از 44 پروژه آموزشی در سطح لرستان

خبرگزاری فارس: مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: در دهه فجر امسال 44 پروژه آموزشی در سطح لرستان افتتاح می‌شود.

بهره‌برداری از 44 پروژه آموزشی در سطح لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حسین اسدی‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر گفت: این تعداد پروژه در قالب 822 کلاس درس و با زیربنای 27 هزار و 435 مترمکعب به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به این‌که 12 میلیارد تومان هزینه آماده شدن این پروژه‌ها شده است، افزود: دهه فجر فرصت مناسبی است که دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان شوند.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: استان لرستان در سال‌ جاری رتبه نخست پروژه‌ها را در بحث کیفیت اجرایی در سطح کشور به خود اختصاص داده است.

اسدی‌پور با اشاره به این‌که از سال 84 تاکنون هر دو روز سه کلاس درس را تحویل آموزش و پرورش داده‌ایم، گفت: امروز به جایی رسیده‌ایم که هر روز سه کلاس درس تحویل آموزش و پرورش در سطح استان لرستان می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: از سال 84 تاکنون، 550 هزار مترمربع در قالب هزار و 511 پروژه به فضاهای آموزش و پرورش لرستان افزوده شده است یعنی روزانه 220 مترمربع به فضاهای آموزشی و پرورشی این استان اضافه شده است.

اسدی‌پور خاطر نشان کرد: در حال حاضر 630 میلیارد تومان اعتبار نیاز است تا بتوانیم طی برنامه‌ پنج ساله تمام مدارس تخریبی لرستان را بازسازی کنیم.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: در سطح استان لرستان چهار هزار و 400 کلاس درس نیازمند بازسازی و مقاوم سازی هستند.

اسدی‌پور تصریح کرد: سرانه فضاهای آموزشی لرستان در سال 84، دو و نیم مترمربع بود که این سرانه امسال به 4.5 مترمربع رسیده است.

وی با بیان اینکه هنوز تا استاندارد شدن فاصله وجود دارد، گفت: این سرانه امروز از نرم کشوری بالاتر است.

اسدی‌پور یادآور شد: از سال 84 تاکنون ارتقای کلاس‌های لرستان از لحاظ فضاهای آموزشی سه برابر افزایش داشته است.

وی افزود: 200 هزار مترمربع فضای جدید در این مدت تحویل آموزش و پرورش در سطح لرستان داده شده است.

مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: در این مدت 70 پروژه ورزشی و فرهنگی در سطح لرستان تحویل آموزش و پرورش داده شده است.

انتهای پیام/2304/ب20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول