اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان خبر داد

اجرای 550 پروژه توسعه و تجهیز مدارس در گیلان

خبرگزاری فارس: مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان از اجرای 550 پروژه توسعه تجهیز مدارس در این استان خبر داد.

اجرای 550 پروژه توسعه و تجهیز مدارس در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، عمران حسن‌زاده در مراسم افتتاح مدرسه سه کلاسه «زنده یاد علیرضا کوچکی رستم‌ آباد» که با حضور استاندار گیلان برگزار شد، اظهار داشت: این پروژه با همت خیر والا مقام کوچکی و مشارکت نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

وی، احداث این مدرسه را یکی از نیازهای رستم‌ آباد عنوان کرد و ادامه داد: برای ساخت این مدرسه سه کلاسه بالغ بر 250 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

این مسئول ساخت مدرسه مذکور را در دو طبقه ذکر کرد و گفت: این مدرسه دارای کلاس‌های مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی، آزمایشگاه، نمازخانه و... است.

وی از برگزاری همایش تجلیل از خیران مدرسه‌ساز در رودبار خبر داد و خاطر نشان کرد: این همایش به منظور تجلیل و قدردانی از زحمات خیران مدرسه‌ساز رودبار برگزار می‌شود.

حسن‌زاده، تصریح کرد: با همت استانداری و اداره کل آموزش و پرورش، 550 پروژه توسعه تجهیز مدارس در قالب دو هزار و 500 کلاس درس در گیلان در حال اجراست.

به گفته وی، به طور میانگین روزانه در گیلان دو کلاس درس استانداردسازی گرمایشی و دو کلاس درس نیز مقاوم‌سازی می‌شوند.

امام جمعه رستم ‌آباد نیز در مراسم مذکور اتحاد و یکپارچگی مسئولان را مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: وحدت و همدلی مردم و مسئولان نظام، نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب می‌کند.

حجت‌ الاسلام حسین مالکی، انجام امور خیر را مورد تأکید قرار داد و عنوان کرد: هر عمل خیری تا زمانی که مورد استفاده قرار می‌گیرد، برای مسبب اصلی‌اش اجر و ثواب دربر دارد.

به گزارش فارس، اجرای سرود و دکلمه توسط دانش‌آموزان مدرسه زنده یاد علیرضا کوچکی رستم ‌آباد از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

نماینده، فرماندار، بخشداران، شهرداران و جمعی از رؤسای اداره‌های رودبار نیز از حاضران مراسم مذکور بودند.

انتهای پیام/84002/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول