اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی مدارس خراسان‌جنوبی خبر داد

هزینه 6 میلیارد ریالی برای پروژه‌های نوسازی مدارس بیرجند

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی از هزینه شدن مبلغی حدود 6 میلیارد ریال برای اجرای دو پروژه نوسازی مدارس شهرستان بیرجند خبر داد.

هزینه 6 میلیارد ریالی برای پروژه‌های نوسازی مدارس بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا بیگی پیش از ظهر امروز در آئین افتتاح سالن چند منظوره راهنمایی دخترانه فرزانگان بیرجند ضمن گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر بهترین فرصت به منظور ارائه و بازگو کردن خدمات نظام و انقلاب به مردم محسوب می‌شود.

 

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی سبب استقلال و خودکفایی نظام و ملت در عرصه‌های مختلف شده، ادامه داد: تمامی دستاوردها، موفقیت‌ها و سربلندی‌ها را مرهون انقلاب و جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های شهیدان و بزرگ‌مردان زمان هستیم.

 افتتاح دو پروژه نوسازی مدارس در شهرستان بیرجند

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی در ارتباط با سالن چند منظوره راهنمایی دخترانه فرزانگان بیرجند افزود: برای اجرای این طرح اعتباری معادل 590 میلیون ریال هزینه شده است.

 

بیگی اذعان داشت: زیربنای این سالن چند منظوره 150 متر مربع است که می‌توان در آن برنامه‌ها و فعالیت‌های هنری، فرهنگی و ورزشی انجام داد.

وی از افتتاح تعداد دو پروژه نوسازی مدارس در شهرستان بیرجند طی دهه فجر خبر داد و گفت: یکی از این پروژه‌ها امروز در چهارمین روز از دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه برای این دو پروژه در شهرستان بیرجند اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 940 میلیون ریال هزینه شده است، تصریح کرد: میزان زیربنای این دو پروژه یک‌هزار و 112 متر مربع است.

انتهای پیام/69003/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول