اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی استان قم خبر داد

احداث 40 درصد مدارس قم توسط خیرین

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم از احداث 40 درصد مدارس قم توسط خیرین خبر داد.

احداث 40 درصد مدارس قم توسط خیرین

سید مهدی حائری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اهداف اداره ‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز اظهار کرد: توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی و پرورشی استاندارد و مقاوم متناسب با اولویت‌ها در چارچوب طرح ساماندهی، ضوابط و معیارهای فنی مهم‌ترین هدف این اداره ‌کل است.

وی خاطرنشان کرد: انجام بررسی‌های لازم برای استقرار مدارس و سایر فضاهای آموزشی و پرورشی در مناطق مختلف با توجه به تغییرات جمعیتی، اقتصادی و اجتماعی از جمله وظایف این اداره است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم احداث بنای مدارس و سایر ساختمان‌های آموزش و پرورش و تجهیز ساختما‌ن‌ها به وسایل اداری، آموزشی، کارگاهی، آزمایشگاهی و رفاهی را از دیگر وظایف اداره‌کل نوسازی ذکر کرد.

 

احداث 84 باب مدرسه از سوی خیرین

وی ضمن ابراز خرسندی از حضور پرشور مردم انقلاب در عرصه مدرسه‌سازی گفت: بر اساس سخن مقام معظم رهبری تلاش در زمینه مدرسه‌سازی جهادی مقدس است.

حائری از احداث 40 درصد مدارس استان توسط خیرین خبر داد و افزود: مردم ولایتمدار قم از سال 77 تاکنون نسبت به ساخت 84 باب مدرسه در 858 کلاس درس با 126 هزار و 558 متر مربع زیربنا اقدام کرده‌اند.

وی احداث یک باب کانون، 44 باب نمازخانه، سه سالن ورزشی و اهدای 89 قطعه زمین و منزل مسکونی را از دیگر اقدامات خیرین مدرسه‌ساز برشمرد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم یادآور شد: مجمع خیرین مدرسه‌ساز قم از سال 78 تاکنون جذب و هدایت خیرین را برعهده داشته و تلاش‌های بی‌نظیری در این زمینه داشته است.

وی یادآور شد: با توجه به اهمیت نهم دی یکی از مدارس جدیدالاحداث توسط این اداره کل به عنوان نهم دی در شهر پردیسان نامگذاری شده است.

انتهای پیام/78003/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول