اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی:

55 درصد تعهد خیران مدرسه‌ساز خراسان‌جنوبی تحقق یافت

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل نوسازی،‌ توسعه و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی گفت: 55 درصد از تعهد 8 میلیارد و 600 میلیون تومانی خیران نیکوکار استان در سال جاری محقق شده است.

55 درصد تعهد خیران مدرسه‌ساز خراسان‌جنوبی تحقق یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، سیدعلی طالبی پیش از ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان آموزشگاه حافظ شهر قهستان درمیان اظهار کرد: در آذر‌ماه امسال 14 آموزشگاه در سطح استان با مشارکت خیران نیکوکار به بهره‌برداری رسید و حدود 4 هزار دانش‌آموز دختر و پسر در سه مقطع تحصیلی از مزایای آن برخوردار شدند.

وی با بیان اینکه احداث دو کلاس برای توسعه آموزشگاه حافظ قهستان از جمله این طرح‌ها است، ادامه داد: در حال حاضر حدود 33 آموزشگاه در سطح استان در دست احداث است که از این تعداد پنج آموزشگاه در شهرستان درمیان قرار دارد.

معاون اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی، افزایش ضریب ایمنی، استاندارد‌سازی و فراهم کردن فضای مناسب برای ادامه تحصیل دانش‌آموزان را از مهم‌ترین اهداف این اداره کل در اجرای پروژه‌ دانست و یادآور شد: بزرگ‌ترین افتخار مسئولان این اداره کل خدمت به دانش‌آموزان محروم خطه خراسان‌جنوبی است.

طالبی اضافه کرد: 55 درصد از تعهد 8 میلیارد و 600 میلیون تومانی خیران نیکوکار خراسان‌جنوبی در سال جاری محقق شده است.

مدیر آموزش و پرورش درمیان تصریح کرد: در حال حاضر احداث چهار آموزشگاه در روستاهای شهرستان با مشارکت خیران نیکوکار در حال احداث است که تاکنون 120 میلیون تومان برای احداث آنها هزینه شده و حدود 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با بهره‌برداری از آنها 300 دانش‌آموز از مزایای آن برخوردار می‌شوند.

حسین اژدری ‌با اشاره به کمک 20 میلیون تومانی خیران نیکوکار در تهیه پوشاک و لوازم‌التحریر دانش‌آموزان محروم شهرستان در پاییز سال جاری افزود: احداث 21 کلاس درس دیگر در روستاهای خیرآباد، اشک، دره‌چرم و مرکز شهرستان به منظور تأمین و توسعه فضاهای آموزشی در مقطع ابتدایی از نیازهای آموزش و پرورش درمیان در بحث عمرانی است.

انتهای پیام/69009/ز/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول