اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

خاستگاه انقلاب اسلامی قرآن است/ استفاده از شیوه‌های نو برای تغییر سبک زندگی

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: خاستگاه اصلی انقلاب اسلامی قرآن و سیره اهل بیت (ع) است.

خاستگاه انقلاب اسلامی قرآن است/ استفاده از شیوه‌های نو برای تغییر سبک زندگی

حجت‌الاسلام علی دشتکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه کتاب نقشه راه انقلاب اسلامی ایران قرآن بوده است، اظهار داشت: مردم ایران در انقلاب با قیام خود علیه طاغوت خواستار ایجاد حکومت توحیدی شدند.

وی با بیان اینکه آنچه که مردم ما را در حوزه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی به پیش می‌برد، قرآن است، خاطرنشان کرد: این کتاب آسمانی، انقلاب اسلامی را نیز به پیروزی رسانده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه تمسک به قرآن و اهل بیت(ع) یک ضرورت اساسی است، تصریح کرد: تابلوی راهنمای همه بخش‌ها در هر موضوعی قرآن است.

وی با بیان اینکه هر روز باید در توسعه برنامه‌های قرآنی گام‌های جدی برداشته شود، یادآور شد: باید از شعارزدگی پرهیز کرد و با اجرای دقیق فرامین قرآنی به جامعه ایده‌آل اسلامی رسید.

حجت‌الاسلام دشتکی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در ظرف قرآنی به پیروزی رسیده است، ادامه داد: باید در سال جاری برنامه‌های قرآنی کمیته قرآن ستاد دهه فجر با یک جلوه خاص و پر محتوا برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه همه ساله کمیته قرآن با تشکیل جلسات مختلف برنامه‌های ابتکاری موثری را برگزار می‌کند، تصریح کرد: طی سال‌جاری با توجه به حساسیت‌های موجود برنامه‌ها در سطح گسترده‌تری برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تاکید کرد: قرآن زبان مشترک جهان اسلام بوده و باید برای تبیین آن بیش از پیش تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه قرآن کتاب انقلاب اسلامی و محور حرکت مردم ایران است، افزود: ما باید با استفاده از شیوه‌های نو و در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در جهت سبک زندگی اسلامی و بهره‌گیری از قرآن کریم، تغییر و تحول جدی در زندگی مردم به وجود آوریم.

انتهای پیام/7306/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول