اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور مساجد اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم:

ائمه اطهار(ع) بهترین الگو در سبک زندگی اسلامی هستند

خبرگزاری فارس: مسئول امور مساجد اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: ائمه اطهار(ع) بهترین الگوها در سبک زندگی اسلامی هستند که افراد تأثیرگذار باید ارتباط نزدیکی با آنها داشته باشند.

ائمه اطهار(ع) بهترین الگو در سبک زندگی اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام سید ابوالقاسم حسینی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقه «کوثر کربلا و اخلاق» ویژه ائمه جماعات و خانواده‌های آنها که در سالن همایش اداره‌کل تبلیغات اسلامی برگزار شد با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقه کتابخوانی اظهار کرد: این مسابقه با هدف القای بصیرت دینی ویژه ائمه جماعات برگزار می‌شود و اثرات چشمگیری بر عموم مردم می‌گذارد.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقه ویژه ائمه جماعات، خانواده‌های آنها و مسئولان هیئت‌های مذهبی است.

مسئول امور مساجد اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم به استقبال چشمگیر مخاطبان از مسابقه کتابخوانی اشاره کرد و افزود: در مجموع 600 نفر در این مسابقه ثبت‌نام کردند و کتاب‌های انتخاب شده برای مسابقه بین آنها توزیع شده است.

وی یادآور شد: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر سبک زندگی اسلامی بیشتر کتاب‌ها در محور اخلاق و تربیت انتخاب شده است.

حسینی با اشاره به اهمیت ارائه الگوی سبک زندگی اسلامی گفت: ائمه اطهار(ع) بهترین الگو در سبک زندگی اسلامی هستند بنابراین لازم است افراد تأثیرگذار در جامعه مانند ائمه جماعات و مسئولان هیئت‌های مذهبی در درجه نخست برای الگوپذیری و آموزش این سبک قرار گیرند.

تجلیل از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی

در پایان این مراسم از سیدقاسم مهدی‌زاده، محمدحسین اسماعیلی، مریم حق‌گو، مریم رستم‌خوانی، زهرا رضایی، سکینه یاسینی، زهرا فهیمی، معصومه صالح‌بیگی، سمیه احمد‌پور، رقیه سهراب‌‌لو، مرضیه پوراصغر، مهدیه امین علایی، صغری خرمی سیار، صدیقه خانی احمدآبادی، فاطمه محمدی اوسط، معصومه جعفرعلی، طیبه شمسی‌پور، معصومه ناصر، زهرا سادات داستانی و زینب رضایی به عنوان برگزیدگان مسابقه کتابخوانی با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/78003/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول