اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش فارس:

استکبار به دنبال تغییر سبک زندگی ما است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: استکبار برای تسلط بر ملت ما به دنبال تغییر «سبک زندگی» است و اگر به این مسئله توجه نداشته باشیم، بر ما مسلط می‌شود.

استکبار به دنبال تغییر سبک زندگی ما است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، محمدحسین روزی‌طلب در همایش فرهنگیان و دانش‌آموزان قرآنی منطقه بیرم اظهار داشت: امروز تمام مردم انقلابی و آزادی‌خواه در دنیا الگوی خود را ایران اسلامی می‌دانند و دشمن به همین دلیل علیه جمهوری اسلامی توطئه می‌‌کند.

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: ما باید هوشیار باشیم و با کسب علم و معنویت سعی کنیم جلوی حربه‌های دشمن را بگیریم.

روزی‌طلب ادامه داد: باید به مرحله‌ای برسیم که از ابزارهای دشمن استفاده کرده و به وسیله ماهواره و اینترنت اهداف انقلاب اسلامی را در دنیا منتشر کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس اضافه کرد: انقلاب اسلامی باعث شد خیزش‌های مردمی در کشورهای اسلامی و غیراسلامی به وجود بیاید.

وی اضافه کرد: در عصری که مارکسیست‌ها و لیبرال‌ها به انکار دین و باورهای الهی افتخار می‌کردند، ذریه‌ای از سلسله رسول اکرم (ص) در ایران قیام کرد و گفت که خدا از مکتب‌ها و قدرت‌های شرق و غرب بزرگتر است.

به گفته این مسئول، فریاد امام در عالم طنین افکند و باعث پیروزی انقلاب شد و امروز خیزش‌هایی که در اروپا، آفریقا و منطقه خاورمیانه به وجود آمده متاثر از انقلاب اسلامی است.

روزی‌طلب ابراز داشت: آنها با ترور دانشمندان، محاصره اقتصادی، محاصره علمی و تهاجم فرهنگی سعی می‌کنند که بر انقلاب اسلامی فشار بیاورند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: امروز در اردوگاه  دشمن سعی می‌شود انسان‌ها از نور به سمت ظلمات کشانده شوند در صورتی که ما باید سعی کنیم انسا‌ن‌ها را از ظلمات به سمت نور هدایت کنیم.

بنا به گزارش دیگری از همین منبع، مدیرکل آموزش و پرورش فارس در جمع فرهنگیان و دانش‌آموزان منطقه خنج، با بیان اینکه هدف ما ترویج و توسعه فرهنگ اسلامی و قرآنی در دنیا است، از اختصاص اولویت‌های پژوهشی آموزش و پرورش فارس به مسئله «سبک زندگی» خبر داد.

روزی‌طلب مسئله «سبک زندگی» و توجه به آن را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: استکبار برای تسلط بر ملت ما به دنبال تغییر «سبک زندگی» است و اگر به این مسئله توجه نداشته باشیم، بر ما مسلط  می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه دشمن از طریق جنگ نرم و ایجاد تفرقه ‌بین مسلمانان وارد شده است، ابراز داشت: استکبار در هر کشوری که مردم آن انقلاب کرده‌اند به‌دنبال استحاله و انحراف در انقلاب آنها بوده و حتی از ابتدای انقلاب نیز در کشور ما این سیاست را دنبال می‌کرد.

وی ادامه داد: در کشور ما بر خلاف سایر کشورها، محوری به نام ولایت فقیه وجود دارد که ضامن دوام و بقای کشور بوده و به تعبیر آنها ابرحریفی است که تمام برنامه‌ریزی‌های دشمن را نقش برآب می‌کند.

مدیر‌کل آموزش و پرورش فارس تنها راه مقابله با این توطئه دشمن را حرف‌شنوی و اطاعت از مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: وجود ولایت فقیه محور و شاخصی است برای همگی ما موجب شناخت راه صحیح و جلوگیری از گمراهی می‌شود.

روزی‌طلب خاطرنشان کرد: خداوند در آیاتی از قرآن که بر نپرستیدن غیر الله تاکید کرده، نه تنها مسلمانان که تمام موحدان عالم را خطاب قرار داده است.

وی با این مقدمات استدلال کرد تمام تلاش استکبار برای این است که این اتحاد ایجاد نشود چرا که به خوبی می‌داند اتحاد بین مسلمانان موجب خودباوری و قدرت آنان می‌شود.

این مسئول در پایان اذعان داشت: امام خمینی با ایجاد انقلاب اسلامی و اتحاد بین مسلمانان مظهر ابهت قرن حاضر شد.

انتهای پیام/2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول