اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد

مدیریت اصولی ضرورتی برای سبک زندگی اسلامی

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان جنوبی مدیریت اصولی و صحیح را ضرورتی برای سبک زندگی اسلامی دانست.

مدیریت اصولی ضرورتی برای سبک زندگی اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا گلرو ظهر امروز در جلسه اهدایی 71 سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی خراسان جنوبی که در محل مزار شهدای باقریه بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: زندگی باید مبتنی بر عشق، دوستی و سرفرازی دنیا و آخرت باشد.

وی ادامه داد: موسسه انصار‌الحجه مشهد کمک‌های زیادی در سال گذشته و امسال به بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و استان داشته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه کمک دو رویه دارد، تصریح کرد: یکی از آثار کمک احساسی است که خود شخص وقتی کاری را انجام می‌دهد درک می‌کند و این خیلی پیش پا افتاده است.

                                       

گلرو با بیان اینکه افراد پولدار در جامعه زیاد هستند، یادآور شد: پول افرادی که در کار خیر شرکت نمی‌کنند لیاقت صرف شدن در کار خیر را ندارد و به جای اینکه انسان سوار بر پول شود پول سوار بر انسان می‌شود.

وی اضافه کرد: کار خیر کردن کار سختی نیست فقط کافی است چشم خود را باز کرده و به اطرافمان بنگریم تا زیبایی‌های کمک به دیگران را مشاهده کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان جنوبی اذعان داشت: بخش عمده‌ای از افراد نقش کلید گاو صندوق را دارند باید جرات پیدا کنند تا در مسیر خیر گام بردارند و این کار لیاقت می‌خواهد.

مدیریت صحیح مالی سبب رفع محرومیت می‌شود

گلرو مدیریت صحیح مالی را سبب رفع محرومیت دانست و افزود: در طول تاریخ منابع به خوبی توزیع و مدیریت نشدند به همین دلیل بخشی از جامعه از منابع خدادادی کشور استفاده نکرده و محروم شدند.

وی با اشاره به اینکه محرومیت را بدی عملکرد افراد ایجاد کرده است، گفت: محرومیت برای تعدادی از همشهریان ما نیز اتفاق افتاده است و باید از آنها حمایت مادی و معنوی داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه جوانان آینده‌سازان کشور هستند، اضافه کرد: کشور ما کشور امام زمان(عج) است و جوانان باید قدر آن را بدانند.

‌گلرو ادامه داد: دشمن دندان برای پاره کردن نظام و انقلاب تیز کرده است پس تمام افراد باید همدل و دلسوزانه از آن حمایت و پاسداری کنیم.

این مسئول با بیان اینکه زیاده‌خواهی آفت زندگی است، متذکر شد: قناعت بزرگترین سرمایه است و امید است که این سرمایه بزرگ از هیچ کس گرفته نشود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان جنوبی، مدیریت اصولی و صحیح را ضرورتی برای سبک زندگی اسلامی دانست.

انتهای پیام/690014/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول