اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش فارس خبر داد

اختصاص اعتبارات لازم برای ترویج سبک زندگی اسلامی

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: آموزش و پرورش‌ می‌تواند سبک زندگی جامعه را اصلاح و اسلامی کند و به این امر اعتبارات لازم نیز اختصاص یافته است.

اختصاص اعتبارات لازم برای ترویج سبک زندگی اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، محمدحسین روزی‌طلب شنبه ‌شب در گردهمایی فرهنگیان شهرستان لامرد که در سالن اجتماعات معلم برگزار شد در سخنانی با تبریک هفته وحدت و فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی در سخنانی اظهار داشت: امروز استکبار جهانی با تمام قوای خود برای نابودی دین مبین اسلام تلاش می‌کند، اما از سوی دیگر وحدت مسلمانان روز به روز در حال مستحکم شدن است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران امروز نیز به یک قدرت عظیم در جهان تبدیل شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس به موضوع اجرای سبک زندگی در یک جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: اجرای سبک زندگی در عصر حاضر، لازم و ضروری برای کشور است و باید انجام شود.

روزی‌طلب ادامه داد: مهم‌ترین کسی که می‌تواند سبک زندگی را اصلاح کند، آموزش و پرورش‌ بوده و در این راستا اعتبارات لازم نیز اختصاص یافته است.

این مسئول اضافه کرد: باید در مورد سبک زندگی اسلامی با زاویه علمی و تجربی به این موضوع نگاه کرد.

وی با بیان اینکه سبک زندگی اسلامی، یعنی انجام اعمال صالح، تصریح کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اگر سبک زندگی اسلامی اجرا شود می‌توانیم یک الگوی ویژه در این زمینه برای دیگر کشورهای اسلامی باشیم.

مدیرکل‌ آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: به راحتی می‌توانیم سبک زندگی اسلامی را ترویج دهیم.

روزی‌طلب اجرای نظام تحول بنیادین در آموزش و پرورش کشور را تربیت صحیح فرزندان امروز که آینده‌سازان فردای ایران اسلامی هستند دانست و اذعان داشت: باید فرزندان امروز کشورمان طوری تربیت شوند که تمام آسیب‌ها و توطئه‌های دشمنان را به خوبی شناسایی کنند و اجازه هیچ‌گونه توطئه‌‌ای را به آنان ندهند.

این مسئول در پایان متذکر شد: فرزندان برومند ایران اسلامی با عمل و معرفت دستاوردهای مهم کشورمان را در مقابل دیگر کشورهای جهان به نمایش می‌گذارند.

انتهای پیام/2448/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول