اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی آوج خبر داد

نجات مسافران اتوبوس در راه مانده در آوج توسط نیروهای امدادی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و شهرسازی آوج گفت: مسافران یک دستگاه اتوبوس در راه مانده با تلاش عوامل امدادی مستقر در گردنه آوج نجات یافتند.

نجات مسافران اتوبوس در راه مانده در آوج توسط نیروهای امدادی

جواد حق‌لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آوج اظهار داشت: در این حادثه که ساعت سه بامداد روز گذشته در گردنه آوج رخ داد 40 نفر از مسافران یک دستگاه اتوبوس که به علت نقص فنی خودرو در برف، سرما و کولاک گرفتار شده بودند با کمک نیروهای راه داری، هلال احمر و سپاه به پایگاه‌های امدادی آوج منتقل شدند.

رئیس اداره راه و شهرسازی آوج ادامه داد: به منظور ایمن‌سازی و برف‌روبی محورهای مواصلاتی این شهرستان 39 نفر از عوامل راه داری با استفاده از 20 دستگاه ماشین آلات سنگین ضمن بازگشایی مسیرها بیش از 585 تن ماسه و نمک در سطح جاده‌ها پاشیده و 247 هزار مترمکعب در شبانه ‌روز گذشته برف‌روبی کرد‌ه‌اند.

به گفته حق‌لطفی شهرستان آوج در کریدور شمال و مرکز کشور به شمال ‌غرب بیش از 816 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان 111 کیلومتر آن دارای مشخصات بزرگ راهی است.

انتهای پیام/2667/ع20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول