اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست HSE شهرک‌ها و فرودگاه توحید جم تاکید کرد

لزوم رعایت استانداردها در امدادرسانی به سوانح هوایی

خبرگزاری فارس: سرپرست HSE شهرک‌ها و فرودگاه توحید جم بر رعایت استانداردها در ضوابط و مقررات ایمنی در سوانح هوایی تاکید کرد و گفت: در این استانداردها اشاره زیادی به سرعت و دقت در امدادرسانی در حوادث شده است.

لزوم رعایت استانداردها در امدادرسانی به سوانح هوایی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، غلامرضا اکبری در بازدید مدیران و کارکنان HSE شرکت پالایش گاز فجر جم از فرودگاه عسلویه اظهار داشت: رعایت مسایل ایمنی و زیست‌محیطی در تمام مناطق اهمیت دارد و به ویژه در مناطق عملیاتی اهمیت بیشتری دارد.

سرپرست HSE شهرک‌ها و فرودگاه توحید جم، هدف از این بازدید را ایجاد امکان ارتباط مستمر و پویا در سطح مجموعه ایمنی و آتش نشانی این فرودگاه‌ها دانست.

وی اضافه کرد: قسمت‌های مختلف فرودگاه از جمله آشیانه، ترمینال، باندهای کنترل سریع حوادث، ایستگاه ایمنی‌زمینی و سطوح پروازی در دستور کار این بازدید قرار داشته است.

اکبری تصریح کرد: این نوع بازدیدها به ارتقاء سطح دانش واحد ایمنی زمینی فرودگاه توحید کمک خواهد کرد و در راستای رعایت کامل استانداردهای هواپیمائی و به منظور پشتیبانی بهتر در زمان بروز هرگونه حادثه احتمالی موثر خواهد بود.

سرپرست HSE شهرک‌ها و فرودگاه توحید جم بر رعایت استانداردها در ضوابط و مقررات ایمنی در سوانح هوایی تاکید کرد و گفت: در این استانداردها اشاره زیادی به سرعت و دقت در امدادرسانی در حوادث شده است.

این مسئول ادامه داد: در همین راستا آمادگی و وحدت رویه هر چه بیشتر پرسنل فرودگاه توحید با سایر فرودگاه‌ها در مواقع اضطراری و یا سوانح احتمالی در این بازدیدها بسیار حایز اهمیت است و می‌تواند در ارتقاء سطح کیفی خدمات ایمنی زمینی موثر باشد.

اکبری، شناسایی نقاط چالش، ضعف و کمبودها را از دیگر اهداف این بازدید عنوان کرد و آن را فرصتی برای جبران کاستی‌های موجود دانست.

وی ایجاد بستر مناسب برای تهیه یک بانک اطلاعاتی روزآمد و جامع در بخش‌های مختلف پرسنلی، تجهیزاتی و دستورالعملی و فراهم کردن بستر مناسب برای تبادل تجربیات فنی و اصلاح شیوه‌های تخصصی را از دیگر اهداف بازدید سرپرست و کارکنان HSE شهرک توحید شرکت پالایش گاز فجر جم از فرودگاه عسلویه دانست.

فرودگاه بین‌المللی خلیج فارس عسلویه از مجهزترین و بزرگ‌ترین فرودگاه‌های کشور است که در منطقه پارس‌جنوبی قرار دارد.

انتهای پیام/2451/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول