اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرکرد در مجلس:

حضور بخش خصوصی نسخه نجات‌بخش توسعه چهارمحال و بختیاری است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور فعال سرمایه‌گذاران بخش خصوصی تنها راهکار توسعه این استان است.

حضور بخش خصوصی نسخه نجات‌بخش توسعه چهارمحال و بختیاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سعید زمانیان ظهر امروز در نشست شورای اداری این استان، با اشاره به فرا رسیدن فجر 34 انقلاب اسلامی اظهار داشت: همه مردم و مسئولان این استان باید در کنار یکدیگر به بهترین نحو ممکن این دهه مبارک را جشن بگیرند.

وی با اشاره به اضافه شدن دو شهرستان جدید به استان و تبدیل چند روستا به شهر در این استان افزود: خدمات نظام جمهوری اسلامی در استان چهارمحال و بختیاری کاملآ مشهود است و با یک مقایسه کوچک از وضعیت این استان قبل و بعد از انقلاب و بررسی وضعیت جاده‌ها، صنایع و بخش‌های دیگر این خدمات کاملا مشخص است و در دهه مبارک فجر باید اقدامات دولت به مردم اطلاع‌رسانی شود.

زمانیان با اشاره به سند تحول توسعه استانی گفت: جهت‌گیری‌های توسعه استان، سرانه شهرستان‌ها، شهرها و به خصوص قسمت‌های کمتر برخوردار و شاخص‌های توسعه در شهرستان‌ها باید برسی شود و به شاخص‌های برنامه پنجم توسعه نیز در این راستا باید توجه ویژه صورت گیرد.

این مسئول حضور بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری در زمینه‌‌های مختلف را راهکار توسعه استان برشمرد و متذکر شد: با توجه به شرایط این استان، نسخه نجات بخش استان در تمامی زمینه‌ها حضور بخش خصوصی کاملا فعال است، زیرا درآمدهای دولت و وظایف آن تعریف شده و حد مشخصی دارند و نمی‌توان بیش از حد تعیین شده از این درآمدهای دولتی به استانی اختصاص داد.

وی تصریح کرد: اگر خواهان توسعه استان هستیم باید زمینه را برای حضور فعال‌تر بخش خصوصی فراهم کنیم، و این  استان در حوز‌ه‌های صنعت، خدماتی و تا حدودی هم در حوزه کشاورزی نیازمند حضور بخش خصوصی است.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی با درخواست از مسئولان استان برای همکاری بیشتر با مقامات کشوری بیان داشت: زمینه همکاری و دیدار مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان با مقامات کشوری فراهم شده ولی متاسفانه این تعاملات در استان ما تا حدودی کمرنگ است.

انتهای پیام/68006/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول