اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی اعلام کرد

امدادرسانی به 1367 ‌حادثه‌دیده در محورهای مواصلاتی استان مرکزی‌

خبرگزاری فارس: مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی از امدادرسانی به یک هزار و 367 نفر از حادثه‌‌دیدگان حوادث جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

امدادرسانی به 1367 ‌حادثه‌دیده در محورهای مواصلاتی استان مرکزی‌

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مرتضی سلیمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اجرای طرح امداد و نجات زمستانی امسال امدادگران این جمعیت به یک هزار و 367  نفر از حادثه‌دیدگان حوادث جاده‌ای امداد‌رسانی‌ کرده‌اند.

وی تصریح کرد: طرح امداد و نجات زمستانی از 15 آذر ماه امسال به مرحله اجرا در آمده و تا 25 اسفند ماه ادامه دارد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی با بیان اینکه در طرح امداد و نجات زمستانی سال جاری 10 پایگاه ثابت امداد و نجات شهری، هشت پایگاه سیار مجهز به خودروی آمبولانس نجات، یک پایگاه امداد و نجات کوهستان به همراه تجهیزات امداد و نجات در محورها، گردنه‌ها و جاده‌های برف‌گیر و حادثه‌خیز استان مستقر شده‌اند، گفت: از زمان اجرای این طرح تاکنون امدادگران استان به 650 نفر حادثه دیده برف و کولاک، 522 نفر جاده‌ای، 5 نفر کوهستان،170 نفر خدمات حضوری،19  نفرحوادث شهری و یک نفر حوادث صنعتی و کارگاهی امدادرسانی ‌کرده‌اند.

سلیمی ادامه داد: در این مدت همچنین 301 نفر از مسافرین و در راه مانده از خدمات اسکان اضطراری این جمعیت برخوردار و به 140 حادثه برف و کولاک، 17مورد حادثه جاده‌‌ای  و 144مورد خدمات حضوری دیگر امداد رسانی و خدمات‌رسانی شده است.

به گفته وی در این مدت همچنین 320 مورد خدمات امدادی ارائه شده که طی آن 130 بسته زیستی و 190 بسته غذایی بین مسافران در راه مانده توزیع شده است.

انتهای پیام/87009/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول