اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان خبر داد

نجات 2 زن باردار در مناطق دور افتاده بخش‌های بشارت و ززو ماهرو الیگودرز

خبرگزاری فارس: مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: دو زن باردار در مناطق دور افتاده بخش‌های بشارت و ززو ماهرو الیگودرز نجات یافتند.

نجات 2 زن باردار در مناطق دور افتاده بخش‌های بشارت و ززو ماهرو الیگودرز

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد حسین رضامرادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به درخواست‌های مکرر شبکه بهداشت و درمان شهرستان الیگودرز و نامه فرماندار این شهرستان مبنی بر مسدود بودن راه‌های روستایی صعب العبور با هماهنگی‌های انجام شده یک فروند بالگرد به همراه تیم پزشکی به منطقه اعزام شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان افزود: این عملیات که روز پنج‌شنبه پنجم دی ماه با حضور تیم درمانی شامل پزشک متخصص زنان و زایمان و پرستار انجام گرفت.

وی افزود: این تیم در روستاهای دور افتاده پزوچل بخش بشارت و روستای گلی چاس ززو ماهرو که جاده‌های دسترسی آنان بر اثر بارش برف مسدود شده بود 100 بیمار را مورد ویزیت قرار دادند و سه نفر از جمله دو زن باردار که در معرض خطر مرگ قرار داشتند را  به مرکز شهرستان منتقل و با آمبولانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

انتهای پیام/2304/ح10/ظ1004

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول