اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین زهرا:

نجات بشریت در تأسی به پیامبر (ص) است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بویین زهرا گفت: نجات بشریت در تأسی به پیامبر (ص) و الگوگیری از خاندان اهل‌ بیت است.

نجات بشریت در تأسی به پیامبر (ص) است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین مراسم بزرگ جشن وحدت و الگوی نبوی به همت بسیج بانوان حوزه حضرت زینب (س) شهر بویین زهرا امروز در بخش مرکزی این شهرستان برگزار شد.

حجت ‌الاسلام محمدهمایون زرینه در این مراسم با تبریک و تهنیت ایام دهه فجر پیامبر رحمت را به عنوان مجرای جریان فیض الهی از مبدا فیض به تمام خلایق دانست و اظهار داشت: مقام رفیع پیامبر همواره مختص به حضرت بوده و انبیای عظام پیشین مقدمه‌ای بر ولادت و همچنین بعثت پیامبر خاتم هستند.

امام جمعه بویین زهرا با اشاره به آیه 21 سوره احزاب پیرامون جایگاه رفیع پیامبر تصریح کرد: حضرت پیامبر (ص) الگوی تمام بشریت در تمام ابعاد از سوی خداوند متعال بوده که از زمان پیش از تولد، حین تولد و همچنین در طول تمام 63 سال عمر مبارک خویش هر کدام به شکلی دارای درس، عبرت و سرمشق است و تمام حرکات، وجنات و شئونات ایشان نیز دارای پیام و اسوه است.

وی پیرامون ضرورت توجه به سیره نبوی تصریح کرد: امروز راه حل واقعی مشکلات و راه‌ برون رفت بشریت از گرفتاری‌ها و بدبختی‌های دنیوی بازگشت به دامن انبیاء و اولیای الهی بوده و مسلمانان را در برابر دشمنی‌ها محفوظ می‌دارد.

امام جمعه بویین زهرا با بیان اینکه هیچ جریان و نیرویی جز سیره نبوی و ائمه‌ اطهار قدرت حل مشکلات را ندارند، ابراز داشت: برای رسیدن به سعادت و کمال واقعی تمام انسان‌ها باید به مسیر تعالیم الهی از مجرای انبیا و اولیای الهی بازگردند و در غیر این صورت و عدم عمل به احکام اسلامی وضع مسلمانان به سوی بدی کشیده شده و منجلاب گرفتاری‌ها در جوامع دو چندان می‌شود.

انتهای پیام/77005/ب20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول