اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ابتدای سال 92 در اصفهان

کنگره کشوری امدادرسانی در بحران‌های هسته‌ای برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: در اوایل سال 92 کنگره علمی امدادرسانی در بحران‌های هسته‌ای در اصفهان برگزار می‌شود.

کنگره کشوری امدادرسانی در بحران‌های هسته‌ای برگزار می‌شود

محمد نوید متقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: کنگره علمی امدادی با عنوان امدادرسانی در بحران‌های هسته‌ای با اعلام فراخوانی در سراسر کشور در جمعیت هلال احمر استان اصفهان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کنگره کشوری امدادرسانی در بحران‌های هسته‌ای ابتدای سال 92 برگزار می‌شود، تصریح کرد: با توجه به موقعیت سوق‌الجیشی بودن اصفهان و نیاز آمادگی تخصصی و عمومی مجریان و سازمان‌های همکار و مردم در این خصوص این کنگره در این استان برگزار می‌شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به اینکه مهلت ارسال مقالات تا 12 اسفند ماه سال جاری است، تاکید کرد: محورهای اصلی این کنگره انرژی هسته‌ای و آموزش امداد، آلودگی‌های ناشی از نشت مواد رادیواکتیو و چگونگی مقابله با آنها، مدیریت بحران در بحران‌های هسته‌ای است.

وی ادامه داد: تکنولوژی‌های مورد استفاده در مقابله با بحران‌های هسته‌ای، آمادگی لازم عمومی قبل از بحران‌های هسته‌ای، آمادگی لازم تخصصی قبل از بحران‌های هسته‌ای و پدافند غیر عامل در بحران‌های هسته‌ای از دیگر محورها و موضوعات مورد استفاده در تهیه مقالات و برگزاری کنگره علمی امدادرسانی در بحران‌های هسته‌ای است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان اضافه کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در کنگره علمی امدادرسانی در بحران‌های هسته‌ای می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این کنگره و به آدرس اصفهان بلوار آیینه خانه جمعیت هلال احمر استان اصفهان معاونت امور جوانان و یا به آدرس الکترونیکی javanan@rcs-isf ارسال کنند.

وی افزود: برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه تلفن 6640041 و 09351590990 پاسخگو است.

انتهای پیام/63007/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول