اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول پایگاه هلال‌احمر آوج خبر داد

امداد‌رسانی به سرنشینان خودرو و اتوبوس در راه مانده در آوج

خبرگزاری فارس: مسئول پایگاه هلال‌احمر شهرستان آوج از امداد‌رسانی به یک دستگاه اتوبوس وولو با 14 سرنشین و بیش از 10 خودروی شخصی در بامداد امروز خبر داد.

امداد‌رسانی به سرنشینان خودرو و اتوبوس در راه مانده در آوج

اکبر آقاعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آوج اظهار داشت: ساعت یک بامداد امروز جمعه، 10 خودرو که به سمت روستای نیرج بخش مرکزی آوج در حرکت بودند به علت همراه نداشتن وسایل ایمنی زمستانی در برف و کولاک شدید که بیش از سه روز متوالی است در شهرستان آوج ادامه دارد، گرفتار شدند.

مسئول پایگاه هلال‌احمر شهرستان آوج با بیان این‌که پایگاه هلال‌ احمر آوج با تماس یکی از سرنشینان خودرو ساعت یک بامداد در جریان این حادثه قرار گرفتند، افزود: به علت کمبود وسایل امداد و نجات، از جمله خودروی اورژانس با هماهنگی فرمانداری آوج از جهاد کشاورزی و مدیریت راهداری این شهرستان درخواست کمک برای تأمین ادوات امداد و نجات صورت گرفت.

وی عنوان کرد: اکیپ‌های هلال‌احمر به همراه تجهیزات لازمه و مأموران راه‌ و شهر‌سازی بلافاصله برای امداد‌رسانی به سرنشینان و خودرو‌های در راه‌ مانده به محل مورد نظر اعزام شدند.

مسئول پایگاه هلال‌احمر شهرستان آوج تصریح کرد: اکیپ‌های امدادی پس از حضور در محل مذکور توانستند سرنشینان خودورهای گرفتار کولاک و برف شدید را به داخل روستای نیرج بخش مرکزی این شهرستان انتقال داده و عملیات اسکان آنان صورت گرفت.

آقاعلی ادامه داد: در مورد امداد‌رسانی دیگری، یک دستگاه اتوبوس وولو که از محور آوج به سمت شهرستان رزن استان همدان در حال حرکت بود در برف و کولاک این محور گرفتار شد.

مسئول پایگاه هلال‌ احمر شهرستان آوج اظهار داشت: اکیپ هلال‌‌احمر با تجهیزات و ماشین‌آلات سنگین جهاد کشاورزی و گشت راهداری دقایقی پس از اطلاع به کمک این اتوبوس حامل 14 مسافر شتافته و عملیات امداد آغاز شد.

آقاعلی عنوان کرد: خوشبختانه در این مورد نیز هیچ‌ یک از سرنشینان اتوبوس اسکان موقت نیافتند و پس از بازگشایی محور مذکور حرکت اتوبوس به سمت استان همدان آغاز شد.

انتهای‌پیام/77005/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول